Zwrot samochodu
Na tej stronie znajdziesz informacje:
- Jak umówić się na zwrot samochodu?
- Gdzie są punkty zwrotu?
- Jak skontaktować się z nami?
- Jak przygotować auto do zwrotu?
- Jak przebiega rozliczenie pokontraktowe?
Jak umówić się na zwrot samochodu?
Najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym zwrotem samochodu skontaktuj się z konsultantem Zespołu Contact Center, aby zgłosić używany przez Ciebie samochód do zwrotu.
- Ustalimy z Tobą miejsce i termin, w którym spotkasz się z rzeczoznawcą na oględziny pojazdu i jego zwrot po umowie.
- Zwroty pojazdów planowane są z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych.
- Zwroty odbywają się w dni robocze (poniedziałek – piątek), w godzinach: 10:00-15:00.
Dodatkowe informacje znajdziesz w Przewodniku Kierowcy oraz filmie na naszym kanale YouTube.
Punkty Zwrotu Samochodów
Spotkanie możesz umówić w jednej z poniższych lokalizacji:
- Warszawa, Al. Prymasa Tysiąclecia 103 (Van der Car, sprawdź na mapie),
- Klaudyn k/Warszawy – ul. Estrady 14 (Master1.pl, sprawdź na mapie),
- Gdańsk – ul. Zawodników 2 (Makurat Auto, sprawdź na mapie),
- Komorniki k/Poznania – ul. Platynowa 8 (Master1.pl, sprawdź na mapie),
- Ożarów Mazowiecki, ul. Poznańska 161 (Citirent, sprawdź na mapie)
- Mysłowice k/Katowic – ul. Obrzeżna Północna 24 (Master1.pl, sprawdź na mapie),
- Wrocław – ul. Wyścigowa 58a (MM Cars, sprawdź na mapie),
- Zabrze, ul. Wolności 153 (MM Cars, sprawdź na mapie).
Jeżeli interesuje Cię zwrot pojazdu poza ww. punktami, dopytaj naszego konsultanta o szczegóły.
Dane kontaktowe
- Dział Contact Center
- Tel. 58 340 44 00 wewn. 4, a następnie opcja 1
- E-mail zwroty@masterlease.pl
- Zapraszamy: poniedziałek – piątek w godz. 8-16.
Aby przyjęcie zgłoszenia przebiegło sprawnie, przygotuj poniższe dane przed rozpoczęciem rozmowy z konsultantem:
- osoba kontaktowa zdająca samochód (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail),
- preferowana lokalizacja zwrotu (wybierz spośród powyższych miast).
Szkoda / naprawa w terminie zwrotu?
Pamiętaj, że wystąpienie szkody komunikacyjnej nie zwalnia Cię z obowiązku terminowego zwrotu samochodu. Prosimy o kontakt z naszymi konsultantami, aby:
- uzyskać dodatkowe wskazówki w przypadku niestandardowej sytuacji oraz
- zaplanować zwrot pojazdu w trakcie naprawy szkodowej lub mechanicznej.
Jak przygotować auto do zwrotu?
Jak przebiega rozliczenie pokontraktowe?
Zwrócony przez Ciebie pojazd przechodzi przez proces rozliczenia pokontraktowego.
W trakcie jego realizacji dokonujemy oceny ponadnormatywnego zużycia, rozliczenia okresu używania oraz przebiegu. Innymi słowy upewniamy się, że umowa została zrealizowana zgodnie z jej warunkami:
- samochód został zwrócony w stanie akceptowalnym, jedynie ze śladami naturalnej eksploatacji (biorąc pod uwagę jego wiek i przebieg),
- w granicy przyznanego limitu kilometrów,
- w terminie uzgodnionym w umowie.
Więcej informacji przeczytasz na stronie rozliczenie pokontraktowe samochodu.