Tablice rejestracyjne
Wydanie, wymiana i obsługa
Zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na często zadawane pytania.
Jak otrzymam dowód rejestracyjny i tablice?
- Pojazdy wydawane Klientom Grupy Masterlease zazwyczaj posiadają już tablice rejestracyjne i stały dowód rejestracyjny. To oznacza, że przeszliśmy dla Ciebie wcześniej procedurę rejestracji samochodu.
- Dodatkowe informacje na temat dowodu rejestracyjnego.
Czy mogę zamówić tablice dla określonego miasta?
- Numery rejestracyjne możemy zmienić na odpowiadające miastu, w którym mamy Regionalne Biuro Handlowe.
- Zmiana tablic wiąże się z przerejestrowaniem pojazdu oraz dodatkowymi kosztami związanymi z wykonaną usługą.
- Zamówienie takich tablic prosimy zgłaszać do Działu Administracji Umów (na adres cokwk@masterlease.pl ).
Czy mogę zamówić tablice specjalne?
- Tak, można zamówić tablice specjalne. Wiąże się to z dodatkowymi kosztami i czasem oczekiwania (około 2 tygodnie).
- Koszty urzędowe tablic indywidualnych wynoszą 1000,50 zł + 17 zł za pełnomocnictwo (stan na luty 2022)
oraz opłata administracyjna zgodna z tabelą opłat.
-
Zamówienie tablic specjalnych prosimy zgłaszać do Działu Administracji Umów (na adres cokwk@masterlease.pl).
Instrukcja: utrata tablic rejestracyjnych (obu lub jednej)
1. Zgłoś kradzież / zagubienie tablicy w najbliższym komisariacie Policji.
2. Prześlij nam wiadomość o utracie tablic (na adres administracja.cok@masterlease.pl):
- dotychczasowy numer rejestracyjny – podaj w tytule wiadomości,
- zeskanowane zaświadczenie z Policji – załącz do wiadomości,
- informację, w jaki sposób mamy powiadomić Cię o przybyciu nowych tablic.
3. Zajmiemy się formalnościami związanymi z uzyskaniem zamiennika utraconej tablicy lub nowego numeru rejestracyjnego (jeżeli będzie to konieczne).
4. Gdy tablice będą do odbioru powiadomimy Cię o tym.
- Wiadomość otrzyma osoba dedykowana do kontaktu z Masterlease, zgodnie ze wskazaniami zawartymi w ww. powiadomieniu nas o utracie tablic.
- Odbiór tablic odbywa się zwykle w naszych biurach regionalnych.
- Na życzenie możliwa jest również wysyłka (szczegóły do ustalenia z Twoim opiekunem w Masterlease).
Co w przypadku, gdy sprawa jest pilna / nietypowa?
Prosimy o kontakt z Masterlease pod numerem telefonu 58 340 44 00 wew. 5, następnie 5.
Ubezpieczenie, a dowód i tablice rejestracyjne.
Jeżeli w wyniku utraty tablic nastąpi zmiana nr rejestracyjnego, do Towarzystwa Ubezpieczeń powinien trafić nowy dowód rejestracyjny z wnioskiem o zmianę nr rejestracyjnego na polisie.
- W takim przypadku prosimy przesłać do nas zeskanowany nowy dowód rejestracyjny przez serwis eMaster lub na adres du@masterlease.pl.
- Po wprowadzeniu zmiany w polisie przez Towarzystwo Ubezpieczeń otrzymasz od nas email z potwierdzeniem.
- Polisa zakupiona samodzielnie przez Klienta (tzw. „polisa obca”). Zgłoś fakt otrzymania nowych tablic rejestracyjnych Towarzystwu Ubezpieczeń, w którym została wykupiona polisa.