Tablice rejestracyjne

Wydanie, wymiana i obsługa

Tablice rejestracyjne Wydanie, wymiana i obsługa

Zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na często zadawane pytania.

Jak otrzymam dowód rejestracyjny i tablice?

  • Pojazdy wydawane Klientom Grupy Masterlease zazwyczaj posiadają już tablice rejestracyjne i stały dowód rejestracyjny. To oznacza, że przeszliśmy dla Ciebie wcześniej procedurę rejestracji samochodu.
  • Dodatkowe informacje na temat dowodu rejestracyjnego.

Czy mogę zamówić tablice dla określonego miasta?

  • Numery rejestracyjne możemy zmienić na odpowiadające miastu, w którym mamy Regionalne Biuro Handlowe.
  • Zmiana tablic wiąże się z przerejestrowaniem pojazdu oraz dodatkowymi kosztami związanymi z wykonaną usługą.
  • Zamówienie takich tablic prosimy zgłaszać do Działu Administracji Umów (na adres cokwk@masterlease.pl ).

Czy mogę zamówić tablice specjalne?

  • Tak, można zamówić tablice specjalne. Wiąże się to z dodatkowymi kosztami i czasem oczekiwania (około 2 tygodnie).
  • Koszty urzędowe tablic indywidualnych wynoszą 1000,50 zł + 17 zł za pełnomocnictwo (stan na luty 2022)

     oraz opłata administracyjna zgodna z tabelą opłat.

  • Zamówienie tablic specjalnych prosimy zgłaszać do Działu Administracji Umów (na adres cokwk@masterlease.pl).

Instrukcja: utrata tablic rejestracyjnych (obu lub jednej)

1. Zgłoś kradzież / zagubienie tablicy w najbliższym komisariacie Policji.

2. Prześlij nam wiadomość o utracie tablic (na adres administracja.cok@masterlease.pl):

  • dotychczasowy numer rejestracyjny – podaj w tytule wiadomości,
  • zeskanowane zaświadczenie z Policji – załącz do wiadomości,
  • informację, w jaki sposób mamy powiadomić Cię o przybyciu nowych tablic.

3. Zajmiemy się formalnościami związanymi z uzyskaniem zamiennika utraconej tablicy lub nowego numeru rejestracyjnego (jeżeli będzie to konieczne).

4. Gdy tablice będą do odbioru powiadomimy Cię o tym.

  • Wiadomość otrzyma osoba dedykowana do kontaktu z Masterlease, zgodnie ze wskazaniami zawartymi w ww. powiadomieniu nas o utracie tablic.
  • Odbiór tablic odbywa się zwykle w naszych biurach regionalnych.
  • Na życzenie możliwa jest również wysyłka (szczegóły do ustalenia z Twoim opiekunem w Masterlease).

Co w przypadku, gdy sprawa jest pilna / nietypowa?

Prosimy o kontakt z Masterlease pod numerem telefonu 58 340 44 00 wew. 5, następnie 5.

Ubezpieczenie, a dowód i tablice rejestracyjne.

Jeżeli w wyniku utraty tablic nastąpi zmiana nr rejestracyjnego, do Towarzystwa Ubezpieczeń powinien trafić nowy dowód rejestracyjny z wnioskiem o zmianę nr rejestracyjnego na polisie.

  • W takim przypadku prosimy przesłać do nas zeskanowany nowy dowód rejestracyjny przez serwis eMaster lub na adres du@masterlease.pl.
  • Po wprowadzeniu zmiany w polisie przez Towarzystwo Ubezpieczeń otrzymasz od nas email z potwierdzeniem.
  • Polisa zakupiona samodzielnie przez Klienta (tzw. „polisa obca”). Zgłoś fakt otrzymania nowych tablic rejestracyjnych Towarzystwu Ubezpieczeń, w którym została wykupiona polisa.