
Suzuki Rent
Ciesz się nowym samochodem. Korzystaj z najnowszych modeli Suzuki.
Wynajmuj długoterminowo
Dzięki Suzuki Rent możesz zawsze jeździć nowym samochodem.
A wraz z nową umową, możesz wybrać kolejny model.
Suzuki w wynajmie długoterminowym jest dostępny dla Ciebie lub Twojej firmy.
Jak to działa
0 zł na start
Możesz zacząć korzystać z Suzuki Rent bez opłaty na start.
Stałe miesięczne raty
Korzystasz z samochodu, a jego serwis jest wliczony w opłatę.
Wymiana na nowy
Po zakończeniu umowy jedną z opcji, którą możesz wybrać, jest wymiana na nowy model.
Wybierz swoje Suzuki
Dlaczego warto
Oszczędzasz czas
Kontrolujesz koszty
Miesięczna rata może zawierać usługi związane z używaniem samochodu. Nie musisz martwić się o niespodziewane koszty.
Masz wybór
Po zakończonym kontrakcie możesz zwrócić auto, przedłużyć używanie lub podpisać umowę na następny samochód.
Chcesz jeździć Suzuki?
Nasz doradca skontaktuje się z Tobą.
Warto wiedzieć
-
Jaki jest zakres usług Suzuki Rent?
- Korzystasz z wybranego z samochodu w zamian za stałą, miesięczną opłatę.
- Samochód serwisujesz w autoryzowanych serwisach Suzuki (opłaty uwzględniają harmonogram przeglądów i napraw).
- W razie potrzeby udostępnimy Ci samochód zastępczy.
- Jesteś pod opieką infolinii Assistance 24/7.
Dodatkowo
- Ubezpieczenie – do wyboru polisa roczna lub wieloletnia.
- Opony zimowe wraz z wymianą i składowaniem (usługa opcjonalna).
- Karta paliwowa (usługa opcjonalna).
-
Dla kogo jest Suzuki Rent?
Z Programu Suzuki Rent mogą korzystać klienci indywidualni, jak i przedsiębiorcy.
-
Jakie są korzyści Suzuki Rent?
- Niska miesięczna opłata: płacisz tylko za okres używania samochodu.
- Opłata Startowa: już od 0 zł.
- Przewidywalne koszty używania samochodu: usługa Suzuki Rent poza usługami serwisowymi może zawierać ubezpieczenie, wymianę opon i samochód zastępczy.
- Opieka techniczna nad samochodem: Centrum Techniczne Masterlease, autoryzowane serwisy Nissan, infolinia Assistance 24/7
- Pakiet ubezpieczeń: OC, Autocasco, NNW, Assistance (płatny dodatkowo)
- Wsparcie w likwidacji szkód: w przypadku szkody komunikacyjnej przeprowadzimy Cię przez ten proces.
-
Jakie są wymagane dokumenty?
Działalność prowadzona na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej (osoby fizyczne, sp. cywilne).
- wniosek leasingowy,
- wpis do ewidencji działalności gospodarczej,
- umowa spółki (w przypadku spółki cywilnej), zarejestrowana w US wraz z aneksami.
Spółki prawa handlowego:- wniosek.
Osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej (osoby osiągające dochody z tytułu umowy o pracę, umów cywilno-prawnych, renty, emerytury):- wniosek,
- zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach (nie starsze, niż 30 dni),
- potwierdzenie wpływu wynagrodzenia na konto z ostatnich 3 miesięcy.
-
Jakie są opcje zakończenia umowy?
Gdy Twoja umowa dobiega końca masz kilka możliwości:
- wymieniasz samochód na nowy
- przedłużasz umowę na kolejny okres na podstawie aneksu
- kupujesz dotychczas używany przez Ciebie samochód
- zwracasz samochód do Masterlease
Niniejszy materiał ma wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.
Szczegółowe informacje na temat warunków umów ubezpieczeń komunikacyjnych, w tym o ograniczeniach i wyłączeniach odpowiedzialności ubezpieczyciela, znajdują się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia dla poszczególnych produktów udostępnianych przez doradców Grupy Masterlease przed zawarciem umowy oraz w Ustawie o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych.
Dostawcą usługi jest spółka Grupy Masterlease: Prime Car Management S.A.
Wysokość opłaty na start jest uzależniona od modelu samochodu i oceny zdolności kredytowej klienta. Zdjęcia samochodów mają charakter poglądowy i mogą przedstawiać inną specyfikację modelu. Ilość dostępnych samochodów ograniczona.