Reklamacje
Jak zgłosić reklamację w Masterlease?
Przez oznaczenie „Masterlease” rozumie się jedną ze spółek Grupy Masterlease.
Regionalne Biura Handlowe przyjmujące reklamacje
Poniżej znajdziesz listę Regionalnych Biur Handlowych, w których Twój wniosek / reklamacja może być zgłoszona podczas wizyty osobistej (poniedziałek – piątek, godz. 10-16).
Odpowiedzi na często zadawane pytania
Jakie są terminy na rozpatrzenie reklamacji?
Dokładamy starań, aby reklamacje były rozpatrywane w możliwie najkrótszym czasie. Ustawowy termin odpowiedzi na reklamację jest następujący:
Jeżeli masz zawartą umowę leasingu
- Odpowiedź na reklamację otrzymasz do 30 dni od daty wpływu zgłoszenia.
- W szczególnie skomplikowanych przypadkach, gdy niemożliwe jest rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi do 30 dni – termin odpowiedzi może ulec wydłużeniu do 60 dni. Powiadomimy Cię o takiej sytuacji.
Jeśli masz zawartą umowę najmu (np. wynajem długoterminowy)
- Odpowiedź na reklamację otrzymasz do 30 dni od daty wpływu zgłoszenia.
- Wyjątek stanowi umowa najmu zawarta z konsumentem – w takim przypadku udzielimy odpowiedzi do 14 dni. Konsumentem jest osoba fizyczna zawierająca umowę najmu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Jak odwołać się od rozpatrzonej reklamacji?
Pamiętaj, że jeśli nie zgadzasz się z naszym stanowiskiem, możesz odwołać się od odpowiedzi na reklamację, abyśmy ponownie rozpatrzyli Twoją sprawę.
Klient indywidualny
Odwołanie od stanowiska Spółki z Grupy Masterlease możesz złożyć rejestrując je za pomocą formularza kontaktowego.
Gdzie jeszcze można zgłosić swój problem?
Reklamację możesz zgłosić także w organach działających poza Masterlease.
- Wniosek do Rzecznika Finansowego o rozpatrzenie sprawy
Rzecznik Finansowy działa na zasadach określonych w ustawie z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym. Informacji na temat jego działalności szukaj na stronie rf.gov.pl. - Skierowanie sprawy do Sądu powszechnego
Możesz wystąpić przeciwko Spółce z Grupy Masterlease z powództwem do właściwego Sądu Rejonowego lub Okręgowego (dla spraw o wartości przedmiotu sporu przewyższającej 75 tys. zł) według:
a. właściwości ogólnej siedziby pozwanego,
b. właściwego dla miejsca wykonania umowy.
Klient korporacyjny
- Odwołanie od stanowiska Spółki z Grupy Masterlease możesz złożyć rejestrując je za pomocą formularza kontaktowego.
- Możesz wystąpić przeciwko Spółce z Grupy Masterlease z powództwem do właściwego Sądu Rejonowego lub Okręgowego (dla spraw o wartości przedmiotu sporu przewyższającej 75 tys. zł) według:
a. właściwości ogólnej siedziby pozwanego,
b. właściwego dla miejsca wykonania umowy.
Twój głos jest dla nas ważny
Masz uwagi dotyczące procesu reklamacji?
Podziel się z nami swoim pomysłem, podpowiedz nam wygodne dla siebie rozwiązania.
Napisz na opinie@masterlease.pl