Reklamacje
Jak zgłosić reklamację w Masterlease?
Przez oznaczenie „Masterlease” rozumie się jedną ze spółek Grupy Masterlease.
-
1. W formie elektronicznej
Zapraszamy do skorzystania z formularza kontaktowego.
-
2. Telefonicznie
Prosimy o kontakt pod numerem tel. 58 340 44 00 wewn. 8, od poniedziałku do piątku, godz. 8-18, sobota 9-15.
-
3. Pisemnie (poczta)
Prosimy o przesłanie reklamacji pocztą:
- na adres siedziby Masterlease, ul. Polanki 4, 80-308 Gdańsk lub
- na adres Regionalnego Biura Handlowego przyjmującego reklamacje.
-
4. Pisemnie osobiście
Prosimy o złożenie reklamacji podczas wizyty:
- w siedzibie Masterlease, ul. Polanki 4, 80-308 Gdańsk lub
- na adres Regionalnego Biura Handlowego przyjmującego reklamacje.
-
5. Osobiście do protokołu
Prosimy o złożenie reklamacji podczas wizyty Klienta:
- w siedzibie Masterlease, ul. Polanki 4, 80-308 Gdańsk lub
- w Regionalnym Biurze Handlowym przyjmującym reklamacje.
Regionalne Biura Handlowe przyjmujące reklamacje
Poniżej znajdziesz listę Regionalnych Biur Handlowych, w których Twój wniosek / reklamacja może być zgłoszona podczas wizyty osobistej (poniedziałek – piątek, godz. 10-16).
Procedura reklamacji
Opis sposobu składania i rozpatrywania reklamacji znajdziesz w Procedurze reklamacji
Odpowiedzi na często zadawane pytania
Jakie są terminy na rozpatrzenie reklamacji?
Dokładamy starań, aby reklamacje rozpatrywać w możliwie najkrótszym czasie. Ustawowy termin odpowiedzi na reklamację wynosi:
- do 30 dni kalendarzowych od daty wpływu zgłoszenia reklamacyjnego.
- do 60 dni w szczególnie skomplikowanych przypadkach (powiadomimy Cię o takiej sytuacji).
Jak odwołać się od rozpatrzonej reklamacji?
Pamiętaj, że jeśli nie zgadzasz się z naszym stanowiskiem, możesz odwołać się od odpowiedzi na reklamację, abyśmy ponownie rozpatrzyli Twoją sprawę.
Klient indywidualny
Odwołanie od stanowiska Spółki z Grupy Masterlease możesz złożyć rejestrując je za pomocą formularza kontaktowego.
Gdzie jeszcze można zgłosić swój problem?
Reklamację możesz zgłosić także w organach działających poza Masterlease.
- Wniosek do Rzecznika Finansowego o rozpatrzenie sprawy
Rzecznik Finansowy działa na zasadach określonych w ustawie z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym. Informacji na temat jego działalności szukaj na stronie rf.gov.pl. - Skierowanie sprawy do Sądu powszechnego
Możesz wystąpić przeciwko Spółce z Grupy Masterlease z powództwem do właściwego Sądu Rejonowego lub Okręgowego (dla spraw o wartości przedmiotu sporu przewyższającej 75 tys. zł) według:
a. właściwości ogólnej siedziby pozwanego,
b. właściwego dla miejsca wykonania umowy.
Klient korporacyjny
- Odwołanie od stanowiska Spółki z Grupy Masterlease możesz złożyć rejestrując je za pomocą formularza kontaktowego.
- Możesz wystąpić przeciwko Spółce z Grupy Masterlease z powództwem do właściwego Sądu Rejonowego lub Okręgowego (dla spraw o wartości przedmiotu sporu przewyższającej 75 tys. zł) według:
a. właściwości ogólnej siedziby pozwanego,
b. właściwego dla miejsca wykonania umowy.
Twój głos jest dla nas ważny
Masz uwagi dotyczące procesu reklamacji?
Podziel się z nami swoim pomysłem, podpowiedz nam wygodne dla siebie rozwiązania.
Napisz na opinie@masterlease.pl