Przeglądy i naprawy
Zgłoś samochód do przeglądu lub naprawy
Konsultanci Centrum Technicznego są do Twojej dyspozycji
Jeżeli pojazd objęty jest aktywną umową z opcją serwisu samochodów zadzwoń do Centrum Technicznego Masterlease. Udzielimy niezbędnej pomocy, informacji i wskazówek „od ręki”.
- Tel. 58 340 44 00, wewn. 2
- Zapraszamy od poniedziałku do piątku, w godz. 8-20, w soboty, w godz. 9-14
W razie nagłej sytuacji na drodze lub wypadku postępuj wg instrukcji na tej stronie.
Terminy przeglądów i zgłaszanie usterek
Chcielibyśmy, aby używany przez Ciebie samochód działał bezawaryjnie i zachował gwarancję producenta. Dlatego prosimy pamiętać, że ważnym obowiązkiem Użytkownika jest:
- przestrzeganie terminów przeglądów według harmonogramu producenta oraz
- zgłaszanie nieprawidłowości działania pojazdu do Centrum Technicznego.
Wpisy do książki serwisowej / ewidencji
- Ważne! Po wykonanej obsłudze przeglądowej dopilnuj uzyskania odpowiedniego wpisu w książce serwisowej lub elektronicznej ewidencji przeglądów.
- Centrum Techniczne dodatkowo zbiera historię serwisową pojazdu, jednak nie zastępuje ona ww. wpisów.
Podpisanie zlecenia i faktura
- W warsztacie zostaniesz poproszony o podpisanie zlecenia, lecz faktura powinna być wystawiona na właściciela, który widnieje w dowodzie rejestracyjnym.
Akceptacja zakresu i kosztów
- Koszty usług serwisowych są autoryzowane przez Centrum Techniczne
- W przypadku rozszerzenia zakresu naprawy prosimy o kontakt z Centrum Technicznym
Zastrzeżenia po odbiorze auta z serwisu prosimy zgłaszać niezwłocznie do serwisu i jednocześnie do Centrum Technicznego.