Oferta Full Service Leasing – pakiet szyty na miarę

Informacje

Oferta Full Service Leasing ma przede wszystkim rozwiązywać problemy klientów.

Jest ona szczególnie przydatna tym przedsiębiorcom, którzy do tej pory samodzielnie zarządzali flotą. Często korzystali z usługi „czystego leasingu”, który nie oferował w pakiecie praktycznie żadnych usług dodatkowych. Owszem, ta forma współpracy daje niższą wartość miesięcznych opłat. Jednak po podliczeniu czasu i

Do trudności w utrzymaniu firmowej floty należą:

Zyskujesz profesjonalne wsparcie

Gdy wybierzesz usługę zarządzania flotą, możesz mnóstwo czynności obsługowych scedować na partnera. Masz zapewnione codzienne wsparcie ekspertów z Masterlease.

Co ważne, nie musisz wybierać całego pakietu usług! Możesz wskazać elementy dopasowane do specyfiki i kultury Twojej firmy. Czyli takie, które najbardziej pomogą zaoszczędzić czas i wysiłek potrzebny na samodzielną obsługę samochodów.

Nasi klienci wiedzą, co w opiece nad firmową flotą sprawia im największe trudności. Wybierają usługi, które pozwolą im usprawnić działanie firmy oraz zredukować koszty i zakres pakietu serwisowego.

Dostosowujemy się do ich potrzeb. Pod uwagę bierzemy takie czynniki, jak: skala działalności, wielkość floty i jej mobilność w skali kraju. Omawiamy wspólnie także rodzaj samochodów i zakres pakietu serwisowego – mówi Jurand Filipczyk, Dyrektor Zarządzający Centrum Technicznym Masterlease.

W ramach usługi Full Service Leasing realizujemy blisko 30 różnych wariantów opieki serwisowej. Może ona dotyczyć samochodów nowych, jak i pokontraktowych dostępnych w Master1.pl.

W ramach wsparcia serwisowego nasi klienci mogę liczyć m.in. na:

Bądź spokojny(a) o mobilność swojej floty

W razie potrzeby możesz korzystać z sieci 1200 punktów serwisowych w całym kraju. Niemal 80% zleceń serwisowych realizujemy we współpracy z serwisami w systemie on-line.

To oznacza, że w czasie rzeczywistym możesz dokładnie i szybko ustalić potrzeby i zakres obsługi. A w przypadku wycofania wynajmowanego samochodu (z powodu wypadku, naprawy serwisowej lub awarii), możesz otrzymać do dyspozycji samochód zastępczy.

Wiemy, że klientom zależy na pełnej kontroli kosztów całej floty i pojedynczych samochodów. Dlatego przygotowujemy dla nich cykliczne raporty menadżerskie w których znajdą wszystkie najważniejsze informacje – dodaje Jurand Filipczyk

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. akceptuj