Usługi dodatkowe w leasingu i wynajmie – pakiet szyty na miarę
Oferta Leasingu z serwisem / Wynajmu długoterminowego ma przede wszystkim rozwiązywać problemy klientów.
Jest ona szczególnie przydatna tym przedsiębiorcom, którzy do tej pory samodzielnie zarządzali flotą. Często korzystali z usługi „czystego leasingu”, który nie oferował w pakiecie praktycznie żadnych usług dodatkowych. Owszem, ta forma współpracy daje niższą wartość miesięcznych opłat. Jednak po podliczeniu czasu i
Do trudności w utrzymaniu firmowej floty należą:
- nieprzewidywalność budżetowania kosztów serwisowych,
- rozbudowane procedury procesu likwidacji szkód komunikacyjnych,
- trudności związane z wymianą wyeksploatowanego parku samochodowego.
Zyskujesz profesjonalne wsparcie
Gdy wybierzesz usługę zarządzania flotą, możesz mnóstwo czynności obsługowych scedować na partnera. Masz zapewnione codzienne wsparcie ekspertów z Masterlease.
Co ważne, nie musisz wybierać całego pakietu usług! Możesz wskazać elementy dopasowane do specyfiki i kultury Twojej firmy. Czyli takie, które najbardziej pomogą zaoszczędzić czas i wysiłek potrzebny na samodzielną obsługę samochodów.
Nasi klienci wiedzą, co w opiece nad firmową flotą sprawia im największe trudności. Wybierają usługi, które pozwolą im usprawnić działanie firmy oraz zredukować koszty i zakres pakietu serwisowego.
Dostosowujemy się do ich potrzeb. Pod uwagę bierzemy takie czynniki, jak: skala działalności, wielkość floty i jej mobilność w skali kraju. Omawiamy wspólnie także rodzaj samochodów i zakres pakietu serwisowego – mówi Jurand Filipczyk, Dyrektor Zarządzający Centrum Technicznym Masterlease.
W ramach usługi Full Service Leasing realizujemy blisko 30 różnych wariantów opieki serwisowej. Może ona dotyczyć samochodów nowych, jak i pokontraktowych.
W ramach wsparcia serwisowego nasi klienci mogę liczyć m.in. na:
- pełną opiekę serwisową, która obejmuje serwis mechaniczny i przeglądy,
- obsługę opon (wymianę, serwis i przechowywanie),
- pakiet ubezpieczeń (w tym Assistance na drodze),
- karty paliwowe.
Zapewniamy mobilność Twojej floty
W razie potrzeby możesz korzystać z sieci punktów serwisowych w całym kraju. Niemal 80% zleceń serwisowych realizujemy we współpracy z serwisami w systemie on-line.
To oznacza, że w czasie rzeczywistym możesz dokładnie i szybko ustalić potrzeby i zakres obsługi. A w przypadku wycofania wynajmowanego samochodu (z powodu wypadku, naprawy serwisowej lub awarii), możesz otrzymać do dyspozycji samochód zastępczy.
Wiemy, że klientom zależy na pełnej kontroli kosztów całej floty i pojedynczych samochodów. Dlatego przygotowujemy dla nich cykliczne raporty menadżerskie w których znajdą wszystkie najważniejsze informacje – dodaje Jurand Filipczyk