Kontakt z nami

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Kontakt z Masterlease

Centrala Grupy Masterlease

ul. Polanki 4, 80-308 Gdańsk
Tel. 58 340 44 00, faks 58 340 44 99

Dział Handlowy

Tel. 58 58 58 168
Godz. 8.00 – 18.00, sobota 9.00 – 15.00

Strefa Klienta

Zaloguj się do eMaster
(portal Klienta)

Dane kontaktowe dla Klientów

Obsługa serwisowa samochodu
(przeglądy, naprawy, opony, samochód zastępczy)

Ubezpieczenie i szkody
(ubezpieczenie samochodu, szkoda / wypadek / kradzież)

Bieżąca obsługa
(m.in. wyjazdy za granicę, karty paliwowe, obsługa umowy)

Zakończenie umowy
(zwrot / wykup samochodu, rozliczenie umowy)

Na tej stronie znajdziesz informacje, jak skontaktować się z nami. Zapraszamy!

Jeżeli dostrzegasz działania niezgodne z prawem lub wewnętrznymi regulacjami i standardami przyjętymi w Spółkach Grupy Masterlease i chcesz to zgłosić – prosimy o zarejestrowanie zgłoszenia.

Instrukcja postępowania

1. Wejdź na stronę do anonimowego zgłaszania nieprawidłowości.

2. Uzupełnij szczegóły zgłoszenia.

3. Możesz dobrowolnie pozostawić dane kontaktowe.

4. Pobierz potwierdzenie zgłoszenia, które zawiera identyfikator i hasło do skrzynki odbiorczej.

5. W skrzynce odbiorczej możesz:

  • Sprawdzić stan aktualnego zgłoszenia.
  • Prowadzić dalszą korespondencję wyjaśniającą.

W jakich sprawach mogę zgłosić naruszenie?

  • przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu,
  • propozycji korupcyjnych,
  • przygotowania, usiłowania lub popełnienia czynu zabronionego,
  • niedopełnienia obowiązków lub nadużycia uprawnień,
  • niezachowania należytej staranności, wymaganej w danych okolicznościach,
  • nieprawidłowości w organizacji, które mogą prowadzić do popełnienia czynu zabronionego,
  • oszustw wewnętrznych,
  • korupcji, nieuprawnionego przyjmowania korzyści majątkowych, prezentów (upominków),
  • konfliktów interesów,
  • nieuprawnionego wykorzystania informacji poufnych,
  • ryzyka utraty reputacji,
  • zgodności ze standardami.