Group 468

Karty paliwowe

Płać na wybranych stacjach paliw wygodnie, szybko i bezpiecznie


Wybierz kartę paliwową dla Ciebie i Twoich współpracowników.

Karty paliwowe przeznaczone są  dla  Klientów, którzy korzystają z samochodów udostępnionych przez Masterlease w leasingu i wynajmie długoterminowym.

Korzyści z używania kart paliwowych

  • Kontrola wydatków na paliwo – otrzymujesz szczegółowe raporty tankowań.
  • Bezgotówkowe zakupy – standardowy miesięczny limit to 1000 zł brutto.
  • Tylko jedna faktura – wyślemy Ci jedną, zbiorczą fakturę w miesiącu.
  • Odroczony termin płatności – do 54 dni od pierwszego tankowania w miesiącu.

Proste zasady i minimalne koszty używania

  • Umowa na karty paliwowe podpisywana jest pod już zawartą umowę leasingu / najmu długoterminowego.
  • Pierwsza karta paliwowa jest wydawana bezpłatnie.
  • Kolejne karty paliwowe (duplikaty w wyniku zagubienia, zniszczenia) – 20 PLN netto. Opłata obejmuje wystawienie i wysyłkę karty paliwowej.
  • Nie pobieramy dodatkowych opłat za obsługę  kart paliwowych.
  • Tankowania są rozliczane w cyklu miesięcznym. Fakturę wystawiamy do 10. dnia kolejnego miesiąca (zawiera transakcje z poprzedniego miesiąca).

Współpracujące koncerny paliwowe

Używając auto w leasingu możesz posiadać maksymalnie jedną aktywną kartę paliwową do stacji koncernów:  Orlen, BP, Shell.

Używając auto w wynajmie długoterminowym możesz posiadać maksymalnie 5 kart paliwowych do stacji koncernów: Orlen, Lotos, BP, Shell, CircleK.

Pomożemy Ci w obsłudze kart paliwowych

  • Zamawiamy i dostarczamy karty paliwowe na podany przez Ciebie adres.
  • Zapewniamy bieżącą obsługę, np. duplikaty kart paliwowych, upoważnienia, limity.
  • Co miesiąc wysyłamy fakturę zbiorczą i zestawienie zafakturowanych transakcji.

Kontakt

  • Zamówienie i bieżąca obsługa kart paliwowych – paliwo@masterlease.pl.
  • W razie problemów z kartą paliwową (np. awarii, kradzieży, zgubienia kodu pin, uszkodzenia karty), prosimy o kontakt z:

Centrum Obsługi Klienta Grupy Masterlease
Zapraszamy od poniedziałku do piątku, godz. 8:00-16:00
Tel. 58 340 44 05 wew. 5
E-mail: paliwo@masterlease.pl

Często zadawane pytania

  • O czym pamiętać, gdy korzystasz z karty paliwowej?

    PIN do karty paliwowej i aktualny przebieg – potrzebne są, gdy płacisz za tankowanie.

    Upewnij się, że karta paliwowa, którą chcesz płacić, jest przeznaczona do Twojego samochodu (karta paliwowa ma wytłoczony numer rejestracyjny samochodu).

    Pamiętaj, że tankowanie innego samochodu jest dozwolone tylko za zgodą Masterlease.

  • Zgoda na tankowanie pojazdu zastępczego – jak uzyskać?

    1. Wyślij e-mail z prośbą o zgodę do Centrum Obsługi Klienta Grupy Masterlease.
    2. W wiadomości podaj numery rejestracyjne: samochodu Masterlease i zastępczego.
  • Jak często rozliczane są tankowania kartą paliwową?

    • Tankowania są rozliczane w cyklu miesięcznym.
    • Faktura jest wystawiana do 10-tego dnia miesiąca i obejmuje tankowania z poprzedniego miesiąca kalendarzowego.
  • Limit na karcie paliwowej – jak zmienić?

    Wyślij e-mail do Centrum Obsługi Klienta Grupy Masterlease, który zawiera:

    • numer rejestracyjny samochodu lub numer umowy leasingu/najmu długoterminowego,
    • kwotę limitu, o który wnioskujesz.

    Gdy rozpatrzymy Twój wniosek, przyślemy Ci informację zwrotną pocztą elektroniczną (e-mail). Dzieje się to zwykle w ciągu 7 dni roboczych (maksymalnie do 14 dni roboczych).

  • Co zrobić w przypadku utraty karty paliwowej?

    W przypadku zgubienia lub kradzieży wyślij do Centrum Obsługi Klienta Grupy Masterlease e-mail z informacją o chęci zablokowania karty paliwowej

    • Potwierdzenie o zablokowaniu karty otrzymasz w ciągu 24 godzin (w dni robocze).
    • Do momentu potwierdzenia uruchomienia blokady karty paliwowej odpowiedzialność za tankowania spoczywa na Kliencie.
  • PIN do karty paliwowej – jak odzyskać?

    Aby odzyskać kod PIN:

    Nowy kod otrzymasz w przesyłce pocztowej, w ciągu 7 do 14 dni roboczych.

  • Zmiana operatora karty paliwowej.

    Aby jej dokonać, prosimy wysłać e-mail do Centrum Obsługi Klienta Grupy Masterlease, który zawiera:

    1. Numer rejestracyjny samochodu lub numer umowy leasingu / najmu długoterminowego.
    2. Informację, na kartę jakiej firmy ma zostać wymieniona karta używana obecnie.

    Informację o zaakceptowaniu zmiany otrzymasz pocztą elektroniczną (e-mail), w ciągu 7 dni roboczych.

    W przypadku większej ilości kart, proces ich wymiany powinien zająć nie więcej, niż 14 dni roboczych.

    • Do czasu jego zakończenia, możesz płacić kartami dotychczasowego operatora.
    • Płacenie nowymi kartami możesz rozpocząć niezwłocznie po ich otrzymaniu.