lupa

Oferty pracy

Dołącz do Zespołu Masterlease! Pracuj w firmie o uznanej pozycji na rynku.

Zdobywaj doświadczenie, rozwijaj umiejętności.


Aktualne oferty

  • Specjalista ds. analiz i raportowania HR/Analityk HR

    Miejsce pracy:

    • Gdańsk

     

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomia, matematyka, statystyka),
    • Zaawansowana znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel – warunek konieczny,
    • Umiejętność pracy na dużych zbiorach danych pochodzących z różnych źródeł,
    • Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i przygotowywania strategii,
    • Samodzielność, skrupulatność, pracowitość i bardzo dobra organizacja czasu pracy,
    • Umiejętność współpracy w różnorodnym zespole,
    • Minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze analiz HR

     

    Główne czynności:

    • Sporządzanie analiz i raportów dla potrzeb wewnętrznych oraz dla instytucji zewnętrznych,
    • Monitorowanie kluczowych wskaźników HR,
    • Aktywny udział w procesie budżetowania i kontroli kosztów personalnych,
    • Gotowość do udziału w wewnętrznych projektach w dziale HR poprzez dostarczanie danych wejściowych, analizę danych i przedstawianie rekomendacji osobom zarządzającym,
    • Monitorowanie przebiegu i realizacji wypłat premii w Spółce,
    • Badanie adekwatności wynagrodzeń (opisy stanowisk, wycena stanowisk, analizy konkurencyjności wynagrodzeń),
    • Wdrażanie efektywnych rozwiązań w zakresie analiz HR w oparciu o potrzeby biznesowe

     

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę
    • Realne szanse rozwoju w firmie o uznanej pozycji na rynku
    • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny)
    • Możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office
    • Elastyczny czas pracy
  • Koordynator ds. Obsługi Klienta Korporacyjnego

    Miejsce pracy:

    • Warszawa

     

    Wymagania:

    • Doświadczenie w obsłudze klienta, a w szczególności obsłudze klienta wymagającego
    • Pozytywne, pro klienckie nastawienie. Energiczne usposobienie
    • Dobra organizacja pracy
    • Umiejętność obsługi  pakietu Microsoft Office
    • Pasja do motoryzacji i wysokiej jakości obsługi klienta
    • Znajomość języka angielskiego pozwalający na swobodną komunikację w mowie i w piśmie w międzynarodowym środowisku biznesowym

     

    Mile widziane:

    • Znajomość oferty samochodów Premium
    • Charyzmatyczność i umiejętność prowadzenia prezentacji, również w języku angielskim
    • Umiejętność budowania pozytywnych relacji z najbardziej wymagającymi klientami
    • Umiejętność samodzielnego, kreatywnego rozwiązywania pojawiających się problemów
    • Znajomość dodatkowego języka obcego: Rosyjski/Ukraiński/Hiszpański/Niemiecki

     

    Główne czynności:

    • Profesjonalna obsługa kontaktów przychodzących ze strony pracowników największych i najbardziej prestiżowych korporacji IT/Konsulting/BPO/Technologie
    • Koordynacja procesu zamawiania i wydawania pojazdu klientowi przy wsparciu asystenta
    • Współpraca z siecią dealerską oraz importerami samochodów
    • Aktywne dbanie o jakość obsługi klienta

     

    Oferujemy:

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • System premiowy
    • Realne szanse rozwoju w firmie o uznanej pozycji na rynku
    • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków
    • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny)
    • Elastyczny czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7.00 a 9.00)

     

     

  • Specjalista ds. Produktów

    Miejsce pracy:

    • Gdańsk

     

    Wymagania:

    • Znajomość procesów funkcjonujących w firmie
    • Znajomość zagadnień, produktów i procesów w branży leasingowej
    • Wysoka komunikatywność
    • Zdolności analityczne
    • Kreatywność, zaangażowanie i proaktywność w działaniu
    • Ukierunkowanie na zrozumienie i zaspokojenie potrzeb biznesowych klienta zewnętrznego
    • Dobra znajomość pakietu MS Office (w tym Excel, Power Point)
    • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, w tym w zarządzaniu projektami i prowadzeniu szkoleń

     

    Główne czynności:

    • Nadzór nad obszarem produktów oferowanych przez firmę
    • Znajomość i aktualizacja portfela produktów oferowanych przez firmę
    • Analiza rynku, kreowanie, rekomendowanie i wdrażanie zmian dla rozwiązań pod kątem portfela produktów
    • Szkolenia, wdrażanie pracowników w tematykę produktów
    • Współpraca z wewnętrznymi specjalistami oraz menedżerami poszczególnych komórek organizacyjnych przy pracach nad zmianą oferty produktowej, realizacji zadań oraz projektów
    • Zapewnianie wsparcia analitycznego i merytorycznego we prowadzanych zmianach w organizacji

     

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę lub umowę o współpracę – w zależności od preferencji – z gwarancją stabilnego zatrudnienia
    • Realne szanse rozwoju w firmie o uznanej pozycji na rynku
    • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny)
    • Możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office
    • Elastyczny czas pracy
  • Doradca Klienta w Regionalnym Biurze Handlowym w Rzeszowie

    Miejsce pracy:

    • Rzeszów

     

    Wymagania:

    • 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku udokumentowane sukcesami w branży finansowej lub motoryzacyjnej
    • Wykształcenie wyższe
    • Znajomość produktów leasingowych i specyfiki rynku motoryzacyjnego
    • Gotowość do aktywnej sprzedaży i samodzielnej współpracy z klientami
    • Orientacja na cele poparta dotychczasowymi wynikami
    • Samodzielność w prowadzeniu procesu handlowego i znajomość technik sprzedaży
    • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacji i prowadzenia prezentacji
    • Umiejętności analityczne
    • Dokładność, systematyczność, terminowość
    • Umiejętność pracy pod presją czasu i bardzo dobra organizacja pracy
    • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office w szczególności Excel, Power Point
    • Prawo jazdy kat. B

     

    Główne czynności na stanowisku:

    • Współpraca i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami i kontrahentami
    • Prowadzenie procesu sprzedaży produktów grupy Masterlease
    • Budowanie świadomości i pozycji produktów wśród klientów detalicznych
    • Realizacja planów sprzedaży w podległym regionie
    • Pozyskiwanie klientów na rynku lokalnym
    • Przestrzeganie standardów jakości obsługi

     

     

    Oferujemy:

    • Współpracę kontrakt B2B
    • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników
    • Realne szanse rozwoju w firmie o uznanej pozycji na rynku
    • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków
    • Niezbędne narzędzia do wykonywania zadań (samochód służbowy, karta paliwowa, telefon, laptop)
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny)
    • Elastyczny czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7.00 a 9.00)
  • Specjalista ds. Sprzedaży w Kanałach Zdalnych

     

    Miejsce pracy:

    • Trójmiasto/Warszawa/Praca zdalna

     

    Wymagania:

    • Doświadczenie w sprzedaży (min. 3 lata)
    • Doświadczenie w budowaniu relacji B2B oraz B2C w kanałach zdalnych
    • Znajomość technik sprzedaży skutecznych w zdalnym modelu dystrybucji
    • Nastawienie na realizację celu
    • Zdolności negocjacyjne
    • Uważność na potrzeby Klienta i umiejętność kreowania rozwiań w oparciu o ich analizę
    • Nastawienie na wysoką jakość obsługi i satysfakcję Klienta
    • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
    • Determinacja w osiąganiu celu
    • Odpowiedzialność i sumienność w realizacji zadań

     

    Mile widziane:

    • Doświadczenie w branży motoryzacyjnej/finansowej
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
    • Znajomość i doświadczenie w pracy z systemami klasy CRM

     

    Główne czynności:

    • Prowadzenie procesu sprzedaży produktów grupy Masterlease za pośrednictwem kanałów zdalnych
    • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów firmy i budowanie długotrwałych relacji z nimi
    • Doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług
    • Przygotowanie ofert handlowych
    • Prowadzenie negocjacji z Klientami,
    • Przygotowanie umów
    • Współpraca i podtrzymywanie relacji  z dostawcami
    • Opracowanie rekomendacji dotyczących usprawnienia procesu sprzedaży i obsługi Klientów oraz uczestnictwo w ich implementacji

     

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę lub umowę o współpracę – w zależności od preferencji – z gwarancją stabilnego zatrudnienia,
    • Uczestnictwo w innowacyjnym na polskim rynku projekcie realizowanym w ramach Grupy Kapitałowej PKO BP,
    • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków,
    • Atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od osiąganych wyników,
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny),
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • Możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office
    • Elastyczny czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7.00 a 9.00)
  • Kierownik Działu Sprzedaży w Departamencie Zdalnych Kanałów Dystrybucji

     

    Miejsce pracy:

    • Trójmiasto/Warszawa/Praca zdalna

     

    Wymagania:

    • Doświadczenie w sprzedaży (min. 5 lat),
    • Doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi (min. 2 lata),
    • Doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą omnikanałową,
    • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne,
    • Nastawienie na ciągłe doskonalenie procesów (kaizen, PDCA, lean),
    • Umiejętność pracy z ludźmi,
    • Samodzielność,
    • Uważność na potrzeby Klienta i umiejętność kreowania rozwiań w oparciu o ich analizę,
    • Determinacja w pokonywaniu przeciwności i trudności,
    • Znajomość i doświadczenie w pracy z systemami klasy CRM

     

    Mile widziane:

    • Doświadczenie w branży motoryzacyjnej,
    • Doświadczenie w branży finansowej,
    • Znajomość  języka angielskiego na poziomie min. B1,
    • Zainteresowanie obszarami: ecommerce / customer experience / sprzedaż zdalna / nowe technologie / digital marketing.

     

    Główne czynności:

    • Zarządzanie Działem Sprzedaży,
    • Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży w kanałach zdalnych,
    • Zapewnienie bieżącego wsparcia dla podległego Zespołu,
    • Dbanie o rozwój podległych pracowników – monitoring, coaching, szkolenia, warsztaty,
    • Opracowanie raportów i analiz dotyczących osiąganych wyników,
    • Opracowanie rekomendacji dotyczących usprawnień w procesie sprzedaży oraz uczestnictwo
      w ich implementacji,
    • Współpraca z działem informatyki w zakresie rozwoju systemów i aplikacji wspierających proces sprzedaży,
    • Bieżąca współpraca z działami odpowiedzialnymi za marketing, ryzyko kredytowe, przygotowanie oferty celem poprawy efektywności procesu i jakości portfel

     

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę,
    • Atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od osiąganych wyników,
    • Uczestnictwo w innowacyjnym na polskim rynku projekcie realizowanym w ramach Grupy Kapitałowej PKO BP,
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny),
    • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (samochód służbowy, karta paliwowa, telefon, laptop),
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • Elastyczny czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7.00 a 9.00)
  • Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

     

    Miejsce pracy:

    • Warszawa

     

    Wymagania:

    • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na zbliżonym stanowisku
    • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na bazie danych liczbowych
    • Doświadczenie w przygotowywaniu raportów
    • Dokładność, systematyczność, terminowość
    • Umiejętność pracy pod presją czasu i bardzo dobra organizacja pracy własnej
    • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
    • Mile widziana znajomość produktów leasingowych i specyfiki rynku motoryzacyjnego
    • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office w szczególności Excel

     

    Główne czynności:

    • Przygotowywanie  raportów, zestawień, benchmarków – analiza rynku motoryzacji
    • Przygotowywanie dokumentacji i podejmowanie czynności związanych z realizacją wydań samochodów służbowych
    • Współpraca z dealerami w zakresie pozyskiwania ofert, weryfikowanie i modyfikowanie ich wyposażenia
    • Przygotowywanie kalkulacji, procesowanie zamówień samochodów służbowych
    • Przygotowywanie aneksów włączających i wyłączających pojazdy z kontraktu
    • Rekalkulacja kontraktów

     

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę lub umowę o współpracę – w zależności od preferencji – z gwarancją stabilnego zatrudnienia
    • Realne szanse rozwoju w firmie o uznanej pozycji na rynku
    • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowe

     

  • Analityk Systemowy/Product Manager

    Miejsce pracy:

    • Gdańsk

     

    Wymagania:

    • Minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze wytwarzania oprogramowania w roli koordynatora, analityka IT, projekt managera lub zbliżonej,
    • Wysoka komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole, w szczególności przedstawicielami biznesu i IT,
    • Znajomość procesów i metodyk wchodzących w skład Inżynierii Wymagań oraz metodyk projektowych (Agile, SCRUM),
    • Znajomość procesów związanych z wytwarzaniem oprogramowania poparta doświadczeniem zawodowym w tym obszarze,
    • Dokładność, samodzielność, terminowość i odpowiedzialność za powierzone zadania,
    • Bardzo dobra organizacja pracy,
    • Umiejętność motywowania współpracowników

     

    Mile widziane:

    • Doświadczenie w pracy w instytucji finansowej,
    • Doświadczenie w pracy w Scrum lub zbliżonym framework Agile,
    • Znajomość zwinnych metodyk zarządzania projektami,
    • Obsługa narzędzi pomocne w organizacji pracy: Jira lub podobne,
    • Obsługa narzędzi do modelowania procesów i interfejsu użytkownika.

     

    Główne czynności:

    • Koordynacja, aby zespół programistyczny wytwarzał oprogramowanie zgodnie z wymaganiami biznesu,
    • Praca przy projektach rozwojowych i utrzymaniowych systemów Spółek w Grupie Masterlease,
    • Pozyskiwanie, analiza i dokumentacja potrzeb klienta we współpracy z przedstawicielami działów biznesowych oraz przy współpracy z Działem Zarzadzania Procesami i Projektami,
    • Odpowiedzialność za wartość dostarczonego oprogramowania,
    • Prowadzenie spotkań i warsztatów wymagań,
    • Wypracowanie i dokumentacja rozwiązań,
    • Odpowiedzialność za komunikację z zespołem,
    • Przygotowanie opisów wymagań,
    • Zapewnienie jakości wdrażanych zmian poprzez przygotowanie, wykonanie i koordynacje testów i odbioru oprogramowania,
    • Zarządzanie projektami zarówno lokalnymi jak i w relacji z przedstawicielami pozostałych spółek z Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego,
    • Analiza, dokumentowanie i modelowanie procesów systemowych.

     

    Oferujemy:

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o współpracę,
    • Realne szanse rozwoju w firmie o uznanej pozycji na rynku,
    • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków,
    • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze,
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej,
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport),
    • Elastyczny czas pracy.
  • Doradca ds. Wynajmu

    Miejsce pracy:

    • Legnica

     

    Wymagania:

    • Komunikatywność i opanowanie
    • Odpowiedzialność, sprawność w działaniu i odporność na stres
    • Punktualność i dyspozycyjność
    • Dobra znajomość topografii miasta i okolic
    • Prawo jazdy kat. B

     

    Mile widziane:

    • Doświadczenie w branży wynajmu samochodów
    • Znajomość języka angielskiego

     

    Główne czynności na stanowisku:

    • Realizowanie procesu wynajmu samochodów (wydanie oraz odbiór pojazdów)
    • Przygotowywanie i uzupełnianie dokumentacji związanej z wynajmem samochodu
    • Przygotowywanie raportów z bieżącej działalności
    • Aktualizacja danych w systemie operacyjnym
    • Kontrola stanu technicznego samochodów w oddziale
    • Sprzedaż dodatkowych produktów i usług

     

    Oferujemy:

    • Umowa o współpracę
    • Interesujące warunki rozwoju osobistego
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny)
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • Praca w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Doradca Handlowy w Dziale Sprzedaży Samochodów Używanych w Warszawie

    Miejsce pracy:

    • Warszawa

     

    Wymagania:

    • Wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe)
    • Doświadczenie w branży motoryzacyjnej oraz znajomość branży finansowej będzie
      dodatkowym atutem
    • Umiejętność aktywnego pozyskiwania klientów
    • Umiejętność prowadzenia spotkań handlowych
    • Komunikatywność, łatwość budowania relacji
    • Samodzielność i dobra organizacja czasu pracy
    • Chęć podnoszenia kwalifikacji i ciągłego rozwoju
    • Prawo jazdy kat. B
    • Język angielski w stopniu komunikatywnym (mile widziane)

     

    Główne czynności na stanowisku:

    • Sprzedaż pojazdów zgodnie z ustalonymi planami sprzedaży dla Master1
    • Obsługa procesu sprzedaży według obowiązujących standardów i procedur
    • Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
    • Utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji biznesowych z bieżącymi i
      potencjalnymi klientami
    • Przygotowanie ofert w oparciu o stosowane modele finansowe
    • Prezentacja ofert Master1
  • Doradca ds. Wynajmu

    Miejsce pracy:

    • Poznań/Szczecin

     

    Wymagania:

    • Komunikatywność i opanowanie
    • Odpowiedzialność, sprawność w działaniu i odporność na stres
    • Punktualność i dyspozycyjność
    • Dobra znajomość topografii miasta i okolic
    • Prawo jazdy kat. B

     

    Mile widziane:

    • Doświadczenie w branży wynajmu samochodów
    • Znajomość języka angielskiego

     

    Główne czynności na stanowisku:

    • Realizowanie procesu wynajmu samochodów (wydanie oraz odbiór pojazdów)
    • Przygotowywanie i uzupełnianie dokumentacji związanej z wynajmem samochodu
    • Przygotowywanie raportów z bieżącej działalności
    • Aktualizacja danych w systemie operacyjnym
    • Kontrola stanu technicznego samochodów w oddziale
    • Sprzedaż dodatkowych produktów i usług

     

    Oferujemy:

    • Umowa o współpracę
    • Interesujące warunki rozwoju osobistego
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny)
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • Praca w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

Interesuje Cię praca w Masterlease?

1. Wyślij CV na adres rekrutacja@masterlease.pl.

2. Dodaj poniższą zgodę do CV.

Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w ramach przyszłych procesów rekrutacyjnych przez okres 12 miesięcy umieść następującą zgodę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Prime Car Management S.A., Futura Leasing S.A., Masterlease Sp. z o.o., MasterRent24 Sp. z o.o., z siedzibą w Gdańsku przy ul. Polanki 4 – jako Administratora moich danych osobowych – zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w związku z ubieganiem się o zatrudnienie – na potrzeby realizacji przyszłych procesów rekrutacji pracowników w okresie jednego roku od złożenia dokumentów aplikacyjnych. Udzielenie zgody jest dobrowolne, jednak jest niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Zgoda może zostać w każdym czasie cofnięta przez wysłanie oświadczenia na adres e-mail odo@maserlease.pl lub na adres siedziby Administratora (ul. Polanki 4, 80-308 Gdańsk). Jestem świadomy(a), iż cofnięcie zgody uniemożliwi udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych.

Prosimy pamiętać, że zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Masz inne pytania dotyczące rekrutacji do Masterlease?

Napisz do nas! Chętnie odpowiemy na pytania lub skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby porozmawiać o możliwościach współpracy z nami.