lupa

Oferty pracy

Dołącz do Zespołu Masterlease! Pracuj w firmie o uznanej pozycji na rynku.

Zdobywaj doświadczenie, rozwijaj umiejętności.


Aktualne oferty

  • Doradca Klienta w Regionalnym Biurze Handlowym

    Miejsce pracy:

    • Wrocław

     

    Wymagania:

    • 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku udokumentowane sukcesami
    • Wykształcenie wyższe
    • Znajomość produktów leasingowych i specyfiki rynku motoryzacyjnego
    • Gotowość do aktywnej sprzedaży i samodzielnej współpracy z klientami
    • Orientacja na cele poparta dotychczasowymi wynikami
    • Samodzielność w prowadzeniu procesu handlowego i znajomość technik sprzedaży
    • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacji i prowadzenia prezentacji
    • Umiejętności analityczne
    • Dokładność, systematyczność, terminowość
    • Umiejętność pracy pod presją czasu i bardzo dobra organizacja pracy
    • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office w szczególności Excel, Power Point
    • Prawo jazdy kat. B

     

    Główne czynności na stanowisku:

    • Współpraca i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami i kontrahentami
    • Prowadzenie procesu sprzedaży produktów grupy Masterlease
    • Budowanie świadomości i pozycji produktów wśród klientów detalicznych
    • Realizacja planów sprzedaży w podległym regionie
    • Pozyskiwanie klientów na rynku lokalnym
    • Przestrzeganie standardów jakości obsługi

     

     

    Oferujemy:

    • Współpracę kontrakt B2B
    • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników
    • Realne szanse rozwoju w firmie o uznanej pozycji na rynku
    • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków
    • Niezbędne narzędzia do wykonywania zadań (samochód służbowy, karta paliwowa, telefon, laptop)
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny)
    • Elastyczny czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7.00 a 9.00)
  • Analityk w Dziale Oceny Ryzyka Kredytowego

    Miejsce pracy:

    • Gdańsk

     

    Wymagania:

    • Zdolności analityczne
    • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Finanse i Rachunkowość, Bankowość, Ekonomia
    • Znajomość zagadnień związanych analizą ekonomiczno – finansową oraz kryteria oceny ryzyka kredytowego podmiotów gospodarczych (warunek konieczny)
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku – przynajmniej 1 rok
    • Odpowiedzialność i samodzielność w realizacji zadań
    • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
    • Otwartość na współpracę, łatwość nawiązywania kontaktu
    • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres

    Główne czynności na stanowisku:

    • Analiza poprawności, zgodności z procedurą oraz ewidencja dokumentów klienta
    • Analiza zdolności kredytowej oraz ocena ryzyka wyłudzenia transakcji leasingowej
    • Opracowywanie raportów analitycznych
    • Sporządzanie wniosków kredytowych małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw
    • Podejmowanie decyzji w ramach posiadanych kompetencji kredytowych
    • Prace administracyjne

     

    Oferujemy:

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • System premiowy
    • Realne szanse rozwoju w firmie o uznanej pozycji na rynku
    • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków
    • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny)
    • Elastyczny czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7.00 a 9.00
  • Asystent ds. administracji w Dziale Zwrotu Samochodów i Likwidacji Szkód

     

    Miejsce pracy:

    • Gdańsk

     

    Wymagania:

    • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
    • Podstawowa znajomość budowy i zasad działania pojazdów samochodowych
    • Zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy
    • Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word, Excel

    Główne czynności na stanowisku:

    • Obsługa ruchu telefonicznego
    • Obsługa procesu reklamacji Działu Zwrotu Samochodów i Likwidacji Szkód
    • Dekretacja poczty, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
    • Archiwizacja dokumentacji
    • Wsparcie w realizacji procesu rozliczenia pokontraktowego
    • Inne zdania związane z administracją i wsparciem Zespołu

     

    Oferujemy:

    • Współpracę w oparciu o umowę zlecenie
    • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego u jednego z liderów na rynku w branży CFM
    • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
  • Doradca ds. Wynajmu

    Miejsce pracy:

    • Poznań/Szczecin

     

    Wymagania:

    • Komunikatywność i opanowanie
    • Odpowiedzialność, sprawność w działaniu i odporność na stres
    • Punktualność i dyspozycyjność
    • Dobra znajomość topografii miasta i okolic
    • Prawo jazdy kat. B

     

    Mile widziane:

    • Doświadczenie w branży wynajmu samochodów
    • Znajomość języka angielskiego

     

    Główne czynności na stanowisku:

    • Realizowanie procesu wynajmu samochodów (wydanie oraz odbiór pojazdów)
    • Przygotowywanie i uzupełnianie dokumentacji związanej z wynajmem samochodu
    • Przygotowywanie raportów z bieżącej działalności
    • Aktualizacja danych w systemie operacyjnym
    • Kontrola stanu technicznego samochodów w oddziale
    • Sprzedaż dodatkowych produktów i usług

     

    Oferujemy:

    • Umowa o współpracę
    • Interesujące warunki rozwoju osobistego
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny)
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • Praca w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Specjalista ds. Rozliczeń

    Miejsce pracy:

    • Warszawa

     

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki ekonomia, finanse, matematyka)
    • Znajomość pakietu MS Office (MS Excel na poziomie zaawansowanym)
    • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia
    • Dokładność, skrupulatność, odpowiedzialność
    • Samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej
    • Umiejętność pracy pod presją czasu
    • Komunikatywność

     

    Mile widziane:

    • Doświadczenie w branży Assistance lub Rent a Car

     

    Główne czynności na stanowisku:

    • Wystawianie faktur w zakresie usług wynajmu i transportu samochodów w dedykowanym systemie obsługowo-rozliczeniowym
    • Rozliczanie usług w zakresie wynajmu i transportu samochodów
    • Wykonywanie raportów rozliczeniowych dla firmy oraz kontrahentów zewnętrznych
    • Telefoniczna obsługa Klientów i kontrahentów w zakresie rozliczeń
    • Weryfikacja zakresu rozliczanych usług

     

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę
    • Pracę w pełnym wymiarze godzin
    • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny)
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • Możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office
  • Account Manager w Regionalnym Biurze Handlowym

    Miejsce pracy

    • Poznań

     

    Wymagania:

    • 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku udokumentowane sukcesami
    • Wykształcenie wyższe
    • Doświadczenie w zakresie wynajmu mile widziane
    • Gotowość do aktywnej sprzedaży i samodzielnej współpracy z klientami
    • Orientacja na cele poparta dotychczasowymi wynikami
    • Samodzielność w prowadzeniu procesu handlowego i znajomość technik sprzedaży
    • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacji i prowadzenia prezentacji
    • Umiejętności analityczne
    • Dokładność, systematyczność, terminowość
    • Umiejętność pracy pod presją czasu i bardzo dobra organizacja pracy
    • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
    • Mile widziana znajomość produktów leasingowych i specyfiki rynku motoryzacyjnego
    • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office w szczególności Excel, Power Point
    • Prawo jazdy kat. B

     

    Główne czynności:

    • Współpraca i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami i kontrahentami
    • Prowadzenie procesu sprzedaży produktów grupy Masterlease
    • Budowanie świadomości i pozycji produktów wśród klientów detalicznych
    • Realizacja planów sprzedaży w podległym regionie
    • Pozyskiwanie klientów na rynku lokalnym

     

    Oferujemy:

    • Umowa o współpracę
    • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników
    • Realne szanse rozwoju w firmie o uznanej pozycji na rynku
    • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków
    • Niezbędne narzędzia do wykonywania zadań (samochód służbowy, karta paliwowa, telefon, laptop)
    • Elastyczny czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7.00 a 9.00)
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Miejsce pracy

    • Gdańsk

     

    Wymagania:

    • Predyspozycja do pracy z klientem
    • Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktu
    • Odpowiedzialność i dyspozycyjność
    • Wysoka kultura osobista
    • Umiejętność pracy pod presją czasu
    • Inicjatywa, samodzielność w rozwiązywaniu problemów
    • Chęć uczenia się i ciągłego rozwoju
    • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel)
    • Wykształcenie wyższe

     

    Główne czynności:

    • Wprowadzanie umów do systemów, ewidencja aneksów
    • Telefoniczna obsługa klienta, korespondencja z klientami
    • Wystawianie pism na potrzeby klienta
    • Udostępnianie danych użytkowników
    • Zamykanie umów po zakończeniu kontraktu
    • Wspieranie przełożonego w bieżących działaniach

     

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę
    • Pracę w pełnym wymiarze godzin
    • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w firmie o uznanej pozycji na rynku
    • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny)
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • Możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office
  • Specjalista ds. Marketingu i Social Media

    Miejsce pracy

    • Gdynia

     

    Wymagania:

    • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w agencjach interaktywnych
    • Umiejętność rozwijania profili komercyjnych w Social Mediach i budowania zaangażowanych społeczności (Facebook/Linkedin)
    • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
    • Umiejętność pracy pod presją czasu, dbałość o terminowość w realizacji zadań
    • Inicjatywa w działaniu oraz umiejętność znajdowania i proponowania rozwiązań
    • Umiejętność myślenia kreatywnego i koncepcyjnego
    • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Power Point i Excel
    • Świetna znajomość języka polskiego oraz zasad redakcji testów, „lekkie pióro”
    • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
    • Gotowość do uczenia się i podnoszenia kwalifikacji
    • Zaangażowanie oraz odpowiedzialność za efekty swojej pracy

     

    Mile widziane:

    • Praktyczna znajomość FB Manager Reklam, Linkedin Manager umożliwiająca planowanie i realizację działań marketingowych
    • Praktyczna znajomość Google Analytics, Google Data Studio
    • Umiejętność tworzenia grafik lub video
    • Zainteresowanie branżą leasingową i automotive

     

    Główne czynności:

    • Tworzenie strategii komunikacji w kanałach Social Media, harmonogramów publikacji oraz kreatywnego contentu we współpracy z zespołem oraz agencją graficzną
    • Zarządzanie profilami w Social Mediach: tworzenie treści; realizacja kampanii reklamowych
    • Raportowanie działań i rekomendowanie nowych rozwiązań
    • Udział w pracach projektowych na rzecz rozwoju firmy
    • Monitorowanie wzmianek o firmie w Internecie
    • Obsługa reklamacji i spraw wizerunkowych
    • Tworzenie rocznych budżetów marketingowych i comiesięcznych raportów marketingowych
    • Zgłaszanie ochrony znaków towarowych
    • Aktualizacja informacji na stronach WWW

     

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę
    • Pracę w pełnym wymiarze godzin
    • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w firmie o uznanej pozycji na rynku
    • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny)
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • Możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office
    • Elastyczny czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7.00 a 9.00)

     

  • Doradca Klienta w Regionalnym Biurze Handlowym

    Miejsce pracy:

    • Warszawa

     

    Wymagania:

    • Wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe)
    • Doświadczenie w branży motoryzacyjnej lub finansowej min. 2 lata
    • Umiejętność aktywnego pozyskiwania klientów
    • Umiejętność prowadzenia spotkań handlowych
    • Komunikatywność, łatwość budowania relacji
    • Doświadczenie w sprzedaży
    • Determinacja w osiąganiu celu
    • Odpowiedzialność i samodzielność w realizacji zadań
    • Sumienność i wysoka kultura osobista
    • Dobra znajomość obsługi komputera
    • Znajomość programów CRM do obsługi klienta
    • Prawo jazdy kat. B

     

    Mile widziane:

    • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
    • Doświadczenie w pracy w środowisku korporacyjnym

     

    Główne czynności na stanowisku:

    • Prowadzenie procesu sprzedaży produktów Grupy Masterlease
    • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów firmy
    • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji z nimi
    • Ofertowanie i negocjacje z klientami
    • Współpraca i podtrzymywanie relacji handlowych z klientami i dostawcami
    • Wspieranie przełożonego w raportowaniu, rozwiązywaniu problemów i projektach usprawniających pracę

     

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę lub kontrakt B2B
    • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników
    • Realne szanse rozwoju
    • Niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków  (samochód, laptop, telefon)
    • Pracę w firmie o uznanej pozycji na rynku
    • System świadczeń dodatkowych (Kafeteria MyBenefit, dofinansowanie Pakiet Medyczny, Karta Multisport)
  • Dyrektor Działu Zwrotu Samochodów i Likwidacji Szkód

    Miejsce pracy:

    • Gdańsk

     

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne
    • Kompetencje menedżerskie – min. 2 lata doświadczenia w zakresie zarządzania zespołem
    • Umiejętność oceny stanu samochodu osobowego – identyfikacja uszkodzeń, ich wpływu na wartość samochodu, umiejętność określenia kosztów naprawy samochodu
    • Znajomość procesu likwidacji szkód komunikacyjnych
    • Doświadczenie w pracy w branży motoryzacyjnej lub/i ubezpieczeniowej lub na stanowisku menedżera floty samochodowej
    • Bardzo dobra znajomość rozwiązań i standardów w zakresie technologii napraw blacharsko lakierniczych samochodów
    • Wysokie zdolności komunikacyjne, nastawienie na współpracę, relacyjność
    • Zdolności analityczne, umiejętność delegowania zadań i wyznaczania celów
    • Znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)

     

    Główne czynności:

    • Zarządzanie i organizacja pracy Działu
    • Opracowywanie wewnętrznych norm i procedur, mających zmaksymalizować wydajność procesów obsługi klientów w zakresie zwrotu samochodów i likwidacji szkód
    • Weryfikacja i optymalizacja prowadzonych procesów
    • Tworzenie i dostarczanie informacji zarządczej, raportów, analiz, rekomendowanie rozwiązań usprawniających pracę Działu
    • Odpowiedzialność za koordynację procesów wycen, ekspertyz i kalkulacji na potrzeby wewnętrzne pod kątem współpracy z Działami Handlowymi
    • Nadzór nad przebiegiem współpracy z sieciami warsztatów naprawczych oraz blacharsko-lakierniczych oraz koordynacja procesów zwrotowych

     

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny)
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • Narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy, karta paliwowa
    • Pracę w firmie o uznanej pozycji na rynku należącej do Grupy Kapitałowej PKO BP
  • Senior PHP Developer

    Miejsce pracy:

    • Gdańsk

     

    Wymagania:

    • Wykształcenie kierunkowe informatyczne
    • Doświadczenie zawodowe w obszarze programowania min. 5 lat
    • Bardzo dobra znajomość PHP
    • Zaangażowanie i chęć podjęcia wyzwań w tworzeniu aplikacji biznesowych
    • Znajomość zasad projektowania zorientowanego obiektowo
    • Znajomość wzorców architektonicznych
    • Znajomość PSR, Composer oraz PHP Unit
    • Znajomość zasad Clean Code, SOLID i wzorców projektowych (teoretyczna
      i praktyczna)
    • Samodzielność, wnikliwość i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań

     

    Mile widziane:

    • Znajomość framework-u: Laravel /Symfony
    • Znajomość CQRS
    • Znajomość Domain-driven design
    • Znajomość techniki separacji (Bounded Context)

     

    Główne czynności:

    • Aktywny udział w procesie projektowania nowych funkcjonalności
    • Rozwój i modyfikacja istniejącego oprogramowania
    • Implementacja nowych modułów i funkcjonalności
    • Prowadzenie sesji modelowania

     

    Oferujemy:

    • Umowę u współpracę
    • Możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office
    • Pracę przy ciekawych projektach
    • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
    • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny)
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
  • Specjalista ds. bezpieczeństwa IT

    Miejsce pracy:

    • Gdańsk

     

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe informatyczne (mile widziana specjalizacja z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego)
    • Doświadczenie w projektach związanych z bezpieczeństwem IT
    • 1 rok doświadczenia w administrowaniu systemami z rodziny Windows i Linux
    • Doświadczenie w administrowaniu infrastrukturą sieciową
    • Umiejętność opracowywania analiz i raportów
    • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji technicznej
    • Umiejętności pracy w zespole i pod presją czasu
    • Samodzielność, wnikliwość i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań

    Główne czynności:

    • Monitorowanie cyber bezpieczeństwa sieci i systemów
    • Wykrywanie i reagowanie na wykryte podatności
    • Wdrażanie rozwiązań oraz najlepszych praktyk w zakresie bezpieczeństwa IT
    • Przygotowywanie wytycznych, regulacji, raportów z obszaru bezpieczeństwa IT
    • Przygotowywanie raportów ze zidentyfikowanych incydentów bezpieczeństwa, teleinformatycznego
    • Współpraca z wszystkimi jednostkami organizacji w realizacji przyjętych procedur bezpieczeństwa

    Oferujemy:

    • Umowę u współpracę
    • Pracę przy ciekawych projektach w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny)
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • Współpracę u lidera na rynku w sektorze CFM będącego częścią Grupy PKO Banku Polskiego
  • PHP Developer

    Miejsce pracy:

    • Gdańsk

     

    Wymagania:

    • Wykształcenie kierunkowe informatyczne
    • Co najmniej 1 rok doświadczenia jako programista PHP
    • Znajomość PHP, Oracle, MySQL
    • Samodzielność, wnikliwość i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań
    • Zaangażowanie i chęć podjęcia wyzwań w tworzeniu aplikacji biznesowych

    Mile widziane:

    • Znajomość Docker, Redis, RabbitMQ, GIT, REST API, CI/CD
    • Doświadczenie w pisaniu testów (używamy PHP Unit)
    • Znajomość zasad Clean Code, SOLID i wzorców projektowych
    • J. angielski (przydaje się do czytania dokumentacji)

    Główne czynności:

    • Aktywny udział w procesie projektowania nowych funkcjonalności
    • Rozwój i modyfikacja istniejącego oprogramowania
    • Implementacja nowych modułów i funkcjonalności
    • Prowadzenie sesji modelowania

     

    Oferujemy:

    • Umowę u współpracę
    • Pracę przy ciekawych projektach przy tworzeniu oprogramowania biznesowego dla branży leasingowej
    • Utrzymywanie istniejących rozwiązań oraz pracę przy nowych projektach w oparciu o najnowsze rozwiązania
    • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
    • Możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office
    • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny)
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej

     

  • Asystent/ka ds. rejestracji pojazdów w Regionalnym Biurze Handlowym (Szczecin)

    Miejsce pracy:

    • Szczecin

     

    Wymagania:

    • Komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole
    • Skrupulatność, dokładność
    • Odpowiedzialność i samodzielność w realizacji zadań
    • Umiejętność organizacji pracy własnej
    • Sumienność i wysoka kultura osobista
    • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office w szczególności MS Excel)

     

    Główne czynności:

    • Kompletacja, porządkowanie oraz archiwizacja dokumentacji
    • Dokonywanie wszelkich czynności związanych z rejestrowaniem pojazdów
    • Wsparcie pracy Regionalnego Biura Handlowego zgodnie z zapotrzebowaniem

     

    Oferujemy:

    • Współpracę na umowę zlecenie
    • Miłą i przyjazną atmosferę pracy
    • Możliwość ścieżki rozwoju na stanowisko Doradcy Klienta
    • Wsparcie doświadczonych specjalistów
    • Zdobycie doświadczenia i poznanie specyfiki pracy w firmie z sektora finansowego w branży CFM

     

  • Doradca Klienta w Regionalnym Biurze Handlowym (Szczecin)

    Miejsce pracy:

    • Szczecin

     

    Wymagania:

    • Wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe)
    • Doświadczenie w branży motoryzacyjnej lub finansowej min. 3 lata
    • Umiejętność aktywnego pozyskiwania klientów
    • Umiejętność prowadzenia spotkań handlowych
    • Komunikatywność, łatwość budowania relacji
    • Doświadczenie w sprzedaży
    • Determinacja w osiąganiu celu
    • Odpowiedzialność i samodzielność w realizacji zadań
    • Sumienność i wysoka kultura osobista
    • Dobra znajomość obsługi komputera
    • Znajomość programów CRM do obsługi klienta
    • Prawo jazdy kat. B

     

    Mile widziane:

    • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
    • Doświadczenie w pracy w środowisku korporacyjnym

     

    Główne czynności na stanowisku:

    • Prowadzenie procesu sprzedaży produktów Grupy Masterlease
    • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów firmy
    • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji z nimi
    • Ofertowanie i negocjacje z klientami
    • Współpraca i podtrzymywanie relacji handlowych z klientami i dostawcami
    • Wspieranie przełożonego w raportowaniu, rozwiązywaniu problemów i projektach usprawniających pracę

     

    Oferujemy:

    • Współpracę na umowę B2B
    • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników
    • Realne szanse rozwoju
    • Niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków
    • Pracę w firmie o uznanej pozycji na rynku
    • System świadczeń dodatkowych (Kafeteria MyBenefit, dofinansowanie Pakiet Medyczny, Karta Multisport)

     

Interesuje Cię praca w Masterlease?

1. Wyślij CV na adres rekrutacja@masterlease.pl.

2. Dodaj poniższą zgodę do CV.

Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w ramach przyszłych procesów rekrutacyjnych przez okres 12 miesięcy umieść następującą zgodę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Prime Car Management S.A., Futura Leasing S.A., Masterlease Sp. z o.o., MasterRent24 Sp. z o.o., z siedzibą w Gdańsku przy ul. Polanki 4 – jako Administratora moich danych osobowych – zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w związku z ubieganiem się o zatrudnienie – na potrzeby realizacji przyszłych procesów rekrutacji pracowników w okresie jednego roku od złożenia dokumentów aplikacyjnych. Udzielenie zgody jest dobrowolne, jednak jest niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Zgoda może zostać w każdym czasie cofnięta przez wysłanie oświadczenia na adres e-mail odo@maserlease.pl lub na adres siedziby Administratora (ul. Polanki 4, 80-308 Gdańsk). Jestem świadomy(a), iż cofnięcie zgody uniemożliwi udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych.

Prosimy pamiętać, że zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Masz inne pytania dotyczące rekrutacji do Masterlease?

Napisz do nas! Chętnie odpowiemy na pytania lub skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby porozmawiać o możliwościach współpracy z nami.