Oferty pracy

Dołącz do Masterlease! Zapraszamy Cię do naszego zespołu.

Oferty pracy w Masterlease

Miejsce pracy:

  • Bydgoszcz

Główne czynności na stanowisku:

  • Współpraca i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami i kontrahentami.
  • Prowadzenie procesu sprzedaży produktów grupy Masterlease.
  • Budowanie świadomości i pozycji produktów wśród klientów detalicznych.
  • Realizacja planów sprzedaży w podległym regionie.
  • Pozyskiwanie klientów na rynku lokalnym.
  • Przestrzeganie standardów jakości obsługi.

Nasze wymagania:

  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Wykształcenie wyższe.
  • Gotowość do aktywnej sprzedaży i samodzielnej współpracy z klientami.
  • Orientacja na cele.
  • Samodzielność w prowadzeniu procesu handlowego i znajomość technik sprzedaży.
  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacji i prowadzenia prezentacji.
  • Umiejętności analityczne.
  • Dokładność, systematyczność, terminowość.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i bardzo dobra organizacja pracy.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office w szczególności Excel, Power Point.
  • Prawo jazdy kat. B.

Mile widziane:

  • Znajomość produktów leasingowych i specyfiki rynku motoryzacyjnego.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Oferujemy:

  • Umowę o współpracę.
  • Elastyczne godziny pracy, możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office.
  • Pracę przy ciekawych projektach.
  • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze.
  • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny MyBenefit).
  • Liczne szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej.
  • Możliwość zdobywania wiedzy jak i również dzielenia się nią z resztą zespołu.
  • Współpracę z liderem na rynku w sektorze CFM będącego częścią Grupy PKO Banku.

Miejsce pracy:

  • Augustów

Wymagania:

  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
  • Inicjatywa i zaangażowanie w realizację codziennych obowiązków.
  • Odpowiedzialność i samodzielność w realizacji zadań.
  • Sumienność i wysoka kultura osobista.
  • Chęć zdobywania wiedzy i nowych umiejętności.
  • Pozytywna energia i nastawienie na współpracę.
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, w szczególności Excel, Outlook Express).
  • Gotowość do pracy zmianowej.

Mile widziane:

  • Znajomość języka angielskiego – min. poziom B1.
  • Doświadczenie w branży wynajmu samochodów.

Główne obowiązki:

  • Przyjmowanie i obsługa zamówień najmu samochodów od klientów przekazanych drogą telefoniczną, e-mailową.
  • Przygotowywanie i uzupełnianie dokumentacji związanej z wynajmem samochodu.
  • Aktualizacja danych w systemie operacyjnym.
  • Przekazywanie zamówień związanych z wydaniem i zwrotem samochodów do realizacji wewnątrz Grupy Masterlease.
  • Prowadzenie uzgodnień w zakresie realizacji zamówień.
  • Prowadzenie i kontrola dokumentacji związanej z zamówieniami.

Oferujemy:

  • Umowę o współpracę.
  • Interesujące warunki rozwoju osobistego.
  • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny MyBenefit).
  • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej.
  • Praca w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

Miejsce pracy:

  • Gdańsk

Wymagania:

  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Wysoka komunikatywność,
  • Zdolności analityczne,
  • Kreatywność, zaangażowanie i proaktywność w działaniu,
  • Ukierunkowanie na zrozumienie i zaspokojenie potrzeb biznesowych klientów,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (w tym Excel, Power Point),
  • Znajomość zagadnień i procesów w branży leasingowej, finansowej – mile widziana.

Główne obowiązki:

  • Opracowywanie analiz i rekomendacji dla rozwiązań procesowych pod kątem rozwoju oferty produktowej,
  • Współpraca z wewnętrznymi specjalistami oraz menedżerami poszczególnych komórek organizacyjnych przy realizacji zadań i projektów,
  • Analiza procesów sprzedażowych, posprzedażowych i reklamacyjnych,
  • Analiza otoczenia prawnego w kontekście zmian mających wpływ potencjalny rozwój portfela produktów,
  • Planowanie i realizowanie badań produktowych oraz rynku.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • System premiowy.
  • Elastyczne godziny pracy, możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office.
  • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze.
  • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej.
  • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport,system kafeteryjny MyBenefit, PPE, ubezpieczenie grupowe na życie).

Miejsce pracy:

  • Gdańsk

    Wymagania:

    • Minimum roczne doświadczenie w pracy na zbliżonym stanowisku.
    • Dokładność, systematyczność, terminowość.
    • Umiejętności analityczne, w tym szczególnie umiejętność analizy danych liczbowych, finansowych i technicznych.

    • Doświadczenie w sporządzaniu kalkulacji i analiz.

    • Dobra umiejętność obsługi programu MS Excel.

    • Znajomość rynku motoryzacyjnego (samochody nowe i używane).

    • Komunikatywność i umiejętności budowania relacji interpersonalnych.

    • Umiejętność efektywnej pracy w zespole.

    • Odpowiedzialne podejście do wykonywanych obowiązków.

    • Znajomość języka angielskiego  – mile widziana.

    Główne obowiązki:

    • Przeprowadzanie wycen pojazdów.
    • Kalkulacje w oparciu o bieżącą flotę pojazdów.
    • Weryfikacja bieżących transakcji.

    Oferujemy:

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
    • System premiowy.
    • Elastyczne godziny pracy, możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office .
    • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze.
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej.
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny MyBenefit, PPE, ubezpieczenie grupowe na życie).

Miejsce pracy:

  • Warszawa

Wymagania:

  • Dokładność, systematyczność, terminowość
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Dobra znajomość obsługi MS Office w szczególności Excel

Główne obowiązki:

  • Kompleksowa obsługa recepcji Biura Handlowego
  • Koordynowanie obiegu i ewidencja korespondencji
  • Obsługa klientów w zakresie wymiany dowodów, tablic rejestracyjnych
  • Telefoniczna obsługa klientów i łączenie rozmów telefonicznych
  • Obsługa spotkań
  • Wsparcie handlowców w bieżących zadaniach administracyjnych

Oferujemy:

  • Umowę o zlecenie
  • Interesujące warunki rozwoju osobistego
  • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
  • Współpracę z liderem na rynku w sektorze CFM będącego częścią Grupy PKO Banku Polskiego

Miejsce pracy:

  • Gdańsk

Wymagania:

  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktu.
  • Dokładność, sumienność i dyskrecja.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy.
  • Podzielność uwagi, umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.
  • Sprawna obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word, Excel, Teams.
  • Wykształcenie wyższe.

Główne obowiązki:

  • Prowadzenie harmonogramu spotkań Zarządu.
  • Organizacja podróży służbowych Członków Zarządu.
  • Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Zarządu.
  • Współpraca z hotelami i biurami podróży.
  • Koordynacja procesu obiegu dokumentów Zarządu.
  • Koordynacja procesu nadawania i archiwizacji pełnomocnictw.
  • Nadzór nad bieżącymi dokumentami Spółek.
  • Współpraca z archiwum wewnętrznym i zewnętrznym.
  • Obsługa faktur związanych z bieżącą działalnością Spółek.
  • Współpraca z obszarem prawnym.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie premiowe.
  • Pracę w trybie hybrydowym.
  • Realne szanse rozwoju w firmie o uznanej pozycji na rynku.
  • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków.
  • Niezbędne narzędzia do wykonywania zadań.
  • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej.
  • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny).
  • Współpracę z liderem na rynku w sektorze CFM będącego częścią Grupy PKO Banku Polskiego.

Miejsce pracy:

  • Wrocław

Główne czynności na stanowisku:

  • Współpraca i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami i kontrahentami.
  • Prowadzenie procesu sprzedaży produktów grupy Masterlease.
  • Budowanie świadomości i pozycji produktów wśród klientów detalicznych.
  • Realizacja planów sprzedaży w podległym regionie.
  • Pozyskiwanie klientów na rynku lokalnym.
  • Przestrzeganie standardów jakości obsługi.

Nasze wymagania:

  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Wykształcenie wyższe.
  • Gotowość do aktywnej sprzedaży i samodzielnej współpracy z klientami.
  • Orientacja na cele.
  • Samodzielność w prowadzeniu procesu handlowego i znajomość technik sprzedaży.
  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacji i prowadzenia prezentacji.
  • Umiejętności analityczne.
  • Dokładność, systematyczność, terminowość.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i bardzo dobra organizacja pracy.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office w szczególności Excel, Power Point.
  • Prawo jazdy kat. B.

Mile widziane:

  • Znajomość produktów leasingowych i specyfiki rynku motoryzacyjnego.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Oferujemy:

  • Umowę o współpracę.
  • Elastyczne godziny pracy, możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office.
  • Pracę przy ciekawych projektach.
  • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze.
  • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny MyBenefit).
  • Liczne szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej.
  • Możliwość zdobywania wiedzy jak i również dzielenia się nią z resztą zespołu.
  • Współpracę z liderem na rynku w sektorze CFM będącego częścią Grupy PKO Banku.

Miejsce pracy:

  • Rzeszów

Główne czynności na stanowisku:

  • Współpraca i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami i kontrahentami.
  • Prowadzenie procesu sprzedaży produktów grupy Masterlease.
  • Budowanie świadomości i pozycji produktów wśród klientów detalicznych.
  • Realizacja planów sprzedaży w podległym regionie.
  • Pozyskiwanie klientów na rynku lokalnym.
  • Przestrzeganie standardów jakości obsługi.

Nasze wymagania:

  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Wykształcenie wyższe.
  • Gotowość do aktywnej sprzedaży i samodzielnej współpracy z klientami.
  • Orientacja na cele.
  • Samodzielność w prowadzeniu procesu handlowego i znajomość technik sprzedaży.
  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacji i prowadzenia prezentacji.
  • Umiejętności analityczne.
  • Dokładność, systematyczność, terminowość.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i bardzo dobra organizacja pracy.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office w szczególności Excel, Power Point.
  • Prawo jazdy kat. B.

Mile widziane:

  • Znajomość produktów leasingowych i specyfiki rynku motoryzacyjnego.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Oferujemy:

  • Umowę o współpracę.
  • Elastyczne godziny pracy, możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office.
  • Pracę przy ciekawych projektach.
  • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze.
  • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny MyBenefit).
  • Liczne szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej.
  • Możliwość zdobywania wiedzy jak i również dzielenia się nią z resztą zespołu.
  • Współpracę z liderem na rynku w sektorze CFM będącego częścią Grupy PKO Banku.

Miejsce pracy:

  • Gdynia

Wymagania:

  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w obsłudze zarządzania ofertami sprzedaży.
  • Umiejętności analityczne.
  • Znajomość narzędzi do analizy danych.
  • Zdolności interpersonalne.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office.
  • Znajomość rynku motoryzacyjnego oraz produktów finansowych będzie dodatkowym atutem.

Główne obowiązki:

  • Uruchamianie ofert na platformach sprzedażowych.
  • Zarządzanie ofertami dostępnymi na platformie (oferty standardowe, promocyjne, aktualizacja oferty).
  • Budowanie narzędzi optymalizujących zarządzanie ofertą handlową.
  • Analiza wyników sprzedaży.
  • Zarządzacie portfelem zawartych umów.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę pracę.
  • Elastyczne godziny pracy, możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office.
  • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze.
  • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej.
  • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport,system kafeteryjny MyBenefit, PPE, ubezpieczenie grupowe na życie).

Miejsce pracy:

  • Warszawa

Wymagania:

  • Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Wykształcenie wyższe.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Otwartość na zmiany i dynamikę pracy.
  • Podstawa proaktywna.  
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na bazie danych liczbowych.
  • Mile widziana znajomość produktów leasingowych i specyfiki rynku motoryzacyjnego.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office w szczególności Excel (warunek konieczny).

Główne obowiązki:

  • Realizowanie działań związanych ze wsparciem sprzedaży.
  • Przygotowywanie raportów, zestawień, benchmarków – analiza rynku motoryzacji (modeli, marek).
  • Współpraca z dealerami w zakresie pozyskiwania ofert, weryfikowanie i modyfikowanie ich wyposażenia.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • System premiowy.
  • Elastyczne godziny pracy, możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office.
  • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze.
  • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej.
  • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport,system kafeteryjny MyBenefit, PPE, ubezpieczenie grupowe na życie).

Miejsce pracy:

  • Rzeszów

Wymagania:

  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
  • Inicjatywa i zaangażowanie w realizację codziennych obowiązków.
  • Odpowiedzialność i samodzielność w realizacji zadań.
  • Sumienność i wysoka kultura osobista.
  • Chęć zdobywania wiedzy i nowych umiejętności.
  • Pozytywna energia i nastawienie na współpracę.
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, w szczególności Excel, Outlook Express).
  • Gotowość do pracy zmianowej.

Mile widziane:

  • Znajomość języka angielskiego – min. poziom B1.
  • Doświadczenie w branży wynajmu samochodów.

Główne obowiązki:

  • Przyjmowanie i obsługa zamówień najmu samochodów od klientów przekazanych drogą telefoniczną, e-mailową.
  • Przygotowywanie i uzupełnianie dokumentacji związanej z wynajmem samochodu.
  • Aktualizacja danych w systemie operacyjnym.
  • Przekazywanie zamówień związanych z wydaniem i zwrotem samochodów do realizacji wewnątrz Grupy Masterlease.
  • Prowadzenie uzgodnień w zakresie realizacji zamówień.
  • Prowadzenie i kontrola dokumentacji związanej z zamówieniami.

Oferujemy:

  • Umowę o współpracę.
  • Interesujące warunki rozwoju osobistego.
  • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny MyBenefit).
  • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej.
  • Praca w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Współpracę z liderem na rynku w sektorze CFM będącego częścią Grupy PKO Banku.

Miejsce pracy:

  • Poznań

Wymagania:

  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
  • Inicjatywa i zaangażowanie w realizację codziennych obowiązków.
  • Odpowiedzialność i samodzielność w realizacji zadań.
  • Sumienność i wysoka kultura osobista.
  • Chęć zdobywania wiedzy i nowych umiejętności.
  • Pozytywna energia i nastawienie na współpracę.
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, w szczególności Excel, Outlook Express).
  • Gotowość do pracy zmianowej.

Mile widziane:

  • Znajomość języka angielskiego – min. poziom B1.
  • Doświadczenie w branży wynajmu samochodów.

Główne obowiązki:

  • Przyjmowanie i obsługa zamówień najmu samochodów od klientów przekazanych drogą telefoniczną, e-mailową.
  • Przygotowywanie i uzupełnianie dokumentacji związanej z wynajmem samochodu.
  • Aktualizacja danych w systemie operacyjnym.
  • Przekazywanie zamówień związanych z wydaniem i zwrotem samochodów do realizacji wewnątrz Grupy Masterlease.
  • Prowadzenie uzgodnień w zakresie realizacji zamówień.
  • Prowadzenie i kontrola dokumentacji związanej z zamówieniami.

Oferujemy:

  • Umowę o współpracę.
  • Interesujące warunki rozwoju osobistego.
  • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny MyBenefit).
  • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej.
  • Praca w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

Miejsce pracy:

  • Warszawa

Wymagania:

  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
  • Inicjatywa i zaangażowanie w realizację codziennych obowiązków.
  • Odpowiedzialność i samodzielność w realizacji zadań.
  • Sumienność i wysoka kultura osobista.
  • Chęć zdobywania wiedzy i nowych umiejętności.
  • Pozytywna energia i nastawienie na współpracę.
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, w szczególności Excel, Outlook Express).
  • Gotowość do pracy zmianowej.

Mile widziane:

  • Znajomość języka angielskiego – min. poziom B1.
  • Doświadczenie w branży wynajmu samochodów.

Główne obowiązki:

  • Przyjmowanie i obsługa zamówień najmu samochodów od klientów przekazanych drogą telefoniczną, e-mailową.
  • Przygotowywanie i uzupełnianie dokumentacji związanej z wynajmem samochodu.
  • Aktualizacja danych w systemie operacyjnym.
  • Przekazywanie zamówień związanych z wydaniem i zwrotem samochodów do realizacji wewnątrz Grupy Masterlease.
  • Prowadzenie uzgodnień w zakresie realizacji zamówień.
  • Prowadzenie i kontrola dokumentacji związanej z zamówieniami.

Oferujemy:

  • Umowę o współpracę.
  • Interesujące warunki rozwoju osobistego.
  • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system
  • kafeteryjny MyBenefit).
  • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej.
  • Praca w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

Miejsce pracy:

  • Kraków / Katowice

Wymagania:

  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
  • Inicjatywa i zaangażowanie w realizację codziennych obowiązków.
  • Odpowiedzialność i samodzielność w realizacji zadań.
  • Sumienność i wysoka kultura osobista.
  • Chęć zdobywania wiedzy i nowych umiejętności.
  • Pozytywna energia i nastawienie na współpracę.
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, w szczególności Excel, Outlook Express).
  • Gotowość do pracy zmianowej.

Mile widziane:

  • Znajomość języka angielskiego – min. poziom B1.
  • Doświadczenie w branży wynajmu samochodów.

Główne obowiązki:

  • Przyjmowanie i obsługa zamówień najmu samochodów od klientów przekazanych drogą telefoniczną, e-mailową.
  • Przygotowywanie i uzupełnianie dokumentacji związanej z wynajmem samochodu.
  • Aktualizacja danych w systemie operacyjnym.
  • Przekazywanie zamówień związanych z wydaniem i zwrotem samochodów do realizacji wewnątrz Grupy Masterlease.
  • Prowadzenie uzgodnień w zakresie realizacji zamówień.
  • Prowadzenie i kontrola dokumentacji związanej z zamówieniami.

Oferujemy:

  • Umowę o współpracę.
  • Interesujące warunki rozwoju osobistego.
  • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny MyBenefit).
  • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej.
  • Praca w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Współpracę z liderem na rynku w sektorze CFM będącego częścią Grupy PKO Banku.

Oferty pracy w Grupie PKO Banku Polskiego

Możesz starać się o pracę w ramach całej Grupy, do której należy Masterlease.

Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami na stronie Banku.

Jak przygotować i wysłać CV do Masterlease

1. Dodaj poniższą zgodę na przetwarzanie danych osobowych do Twojego CV.

Uwaga! Jeżeli wyżej wymienionej zgody zabraknie w Twojej aplikacji – nie będziemy mogli jej rozpatrywać.

Tekst zgody

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Prime Car Management S.A., realizującą proces rekrutacji, z siedzibą w Gdańsku przy ul. Polanki 4 – jako Administratora moich danych osobowych – zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w związku z ubieganiem się o zatrudnienie – na potrzeby toczącego się procesu rekrutacyjnego. Udzielenie zgody jest dobrowolne, jednak jest niezbędne w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

2. Wyślij CV na adres rekrutacja@masterlease.pl.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych procesach rekrutacyjnych

Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w ramach przyszłych procesów rekrutacyjnych przez okres 12 miesięcy, umieść następującą zgodę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Prime Car Management S.A., Futura Leasing S.A., Masterlease Sp. z o.o., MasterRent24 Sp. z o.o., z siedzibą w Gdańsku przy ul. Polanki 4 – jako Administratora moich danych osobowych – zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w związku z ubieganiem się o zatrudnienie – na potrzeby realizacji przyszłych procesów rekrutacji pracowników w okresie jednego roku od złożenia dokumentów aplikacyjnych. Udzielenie zgody jest dobrowolne, jednak jest niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Zgoda może zostać w każdym czasie cofnięta przez wysłanie oświadczenia na adres e-mail iodo@masterlease.pl lub na adres siedziby Administratora (ul. Polanki 4, 80-308 Gdańsk). Jestem świadomy(a), iż cofnięcie zgody uniemożliwi udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych.

Jak udzielamy odpowiedzi kandydatom

Prosimy pamiętać, że zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Jak przetwarzamy i przechowujemy dane osobowe?

Informacje znajdziesz w Klauzuli informacyjnej Administratora Danych Osobowych.

Masz inne pytania dotyczące rekrutacji do Masterlease?

Napisz do nas. Chętnie odpowiemy na pytania lub skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby porozmawiać o możliwościach współpracy z nami.

Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń oraz możliwości udziału w rekrutacjach wewnętrznych możesz się rozwijać, zdobywać nowe kompetencjedoświadczenia zawodowe ramach Masterlease, a nawet całej Grupy PKO Banku Polskiego.

Martyna z działu HR - portret
Martyna Gołoś | Specjalista ds. HR, Masterlease