lupa

Oferty pracy

Dołącz do Zespołu Masterlease! Pracuj w firmie o uznanej pozycji na rynku.

Zdobywaj doświadczenie, rozwijaj umiejętności.


Aktualne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Rynku Motoryzacyjnego_Gdynia

    Miejsce pracy:

    • Gdynia

     

    Wymagania:

    • Umiejętności analityczne, w tym szczególnie umiejętność analizy danych liczbowych, finansowych i technicznych
    • Doświadczenie w sporządzaniu kalkulacji i analiz
    • Dobra umiejętność obsługi programu MS Excel
    • Znajomość rynku motoryzacyjnego (samochody nowe i używane)
    • Komunikatywność i umiejętności budowania relacji interpersonalnych
    • Umiejętność efektywnej pracy w zespole
    • Odpowiedzialne podejście do wykonywanych obowiązków
    • Znajomość języka angielskiego – mile widziana
    • Wykształcenie wyższe

     

    Główne obowiązki:

    • Przeprowadzanie wycen pojazdów
    • Kalkulacje w oparciu o bieżącą flotę pojazdów
    • Weryfikacja bieżących transakcji

     

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę
    • Realne szanse rozwoju w firmie o uznanej pozycji na rynku
    • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny MyBenefit)
    • Możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office
    • Elastyczny czas pracy
    • Współpracę z liderem na rynku w sektorze CFM będącego częścią Grupy PKO Banku Polskiego
  • Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży_Katowice

    Miejsce pracy:

    • Katowice

     

    Wymagania:

    • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na zbliżonym stanowisku
    • Dokładność, systematyczność, terminowość
    • Umiejętność pracy pod presją czasu i bardzo dobra organizacja pracy własnej
    • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na bazie danych liczbowych
    • Mile widziana znajomość produktów leasingowych i specyfiki rynku motoryzacyjnego
    • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office w szczególności Excel
    • Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem

     

    Główne obowiązki:

    • Wsparcie zespołu sprzedaży
    • Nadzór nad obiegiem dokumentów w Regionie/RBH
    • Przygotowywanie przesyłek i korespondencji
    • Zlecanie online zakupów materiałów biurowych
    • Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy leasingu/najmu oraz innych niezbędnych dokumentów towarzyszących transakcji
    • Koordynacja procesu rejestracji samochodów
    • Generowanie zleceń płatności i ubezpieczeń za samochody
    • Mailowy i telefoniczny kontakt z Klientem
    • Przygotowywanie raportów, prezentacji
    • Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub przełożonego wyższego szczebla.

     

    Oferujemy:

    • Umowę o współpracę
    • Realne szanse rozwoju w firmie o uznanej pozycji na rynku
    • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny MyBenefit)
    • Możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office
    • Elastyczny czas pracy
    • Współpracę z liderem na rynku w sektorze CFM będącego częścią Grupy PKO Banku Polskiego
  • Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży_Warszawa

    Miejsce pracy:

    • Warszawa

     

    Wymagania:

    • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na zbliżonym stanowisku
    • Dokładność, systematyczność, terminowość
    • Umiejętność pracy pod presją czasu i bardzo dobra organizacja pracy własnej
    • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na bazie danych liczbowych
    • Mile widziana znajomość produktów leasingowych i specyfiki rynku motoryzacyjnego
    • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office w szczególności Excel
    • Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem

     

    Główne obowiązki:

    • Wsparcie zespołu sprzedaży
    • Nadzór nad obiegiem dokumentów w Regionie/RBH
    • Przygotowywanie przesyłek i korespondencji
    • Zlecanie online zakupów materiałów biurowych
    • Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy leasingu/najmu oraz innych niezbędnych dokumentów towarzyszących transakcji
    • Koordynacja procesu rejestracji samochodów
    • Generowanie zleceń płatności i ubezpieczeń za samochody
    • Mailowy i telefoniczny kontakt z Klientem
    • Przygotowywanie raportów, prezentacji
    • Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub przełożonego wyższego szczebla.

     

    Oferujemy:

    • Umowę o współpracę / zlecenie
    • Realne szanse rozwoju w firmie o uznanej pozycji na rynku
    • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny MyBenefit)
    • Możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office
    • Elastyczny czas pracy
    • Współpracę z liderem na rynku w sektorze CFM będącego częścią Grupy PKO Banku Polskiego
  • Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży_Bydgoszcz

    Miejsce pracy:

    • Bydgoszcz

     

    Wymagania:

    • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na zbliżonym stanowisku
    • Dokładność, systematyczność, terminowość
    • Umiejętność pracy pod presją czasu i bardzo dobra organizacja pracy własnej
    • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na bazie danych liczbowych
    • Mile widziana znajomość produktów leasingowych i specyfiki rynku motoryzacyjnego
    • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office w szczególności Excel
    • Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem

     

    Główne obowiązki:

    • Wsparcie zespołu sprzedaży
    • Nadzór nad obiegiem dokumentów w Regionie/RBH
    • Przygotowywanie przesyłek i korespondencji
    • Zlecanie online zakupów materiałów biurowych
    • Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy leasingu/najmu oraz innych niezbędnych dokumentów towarzyszących transakcji
    • Koordynacja procesu rejestracji samochodów
    • Generowanie zleceń płatności i ubezpieczeń za samochody
    • Mailowy i telefoniczny kontakt z Klientem
    • Przygotowywanie raportów, prezentacji
    • Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub przełożonego wyższego szczebla.

     

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę / współpracę / zlecenie
    • Realne szanse rozwoju w firmie o uznanej pozycji na rynku
    • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny MyBenefit)
    • Możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office
    • Elastyczny czas pracy
    • Współpracę z liderem na rynku w sektorze CFM będącego częścią Grupy PKO Banku Polskiego
  • Asystent_ka Administracji Floty_ Gdańsk

    Miejsce pracy:

    • Gdańsk

     

    Wymagania:

     

    • Komunikatywność
    • Umiejętność pracy w zespole
    • Sumienność i wysoka kultura osobista
    • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, w szczególności Excel, Outlook Express)
    • Odpowiedzialność  i samodzielność w realizacji zadań
    • Mile widziane doświadczenie w procesach Obsługi Klienta

     

    Główne obowiązki:

     

    • Obsługa procesu ewidencji faktur elektronicznych
    • Zarządzanie operatorami w MasterDealer i MasterFleet
    • Raportowanie aktywności floty pojazdów Masterlease
    • Dekretacja poczty przychodzącej poprzez Moduł Obiegu Dokumentów
    • Obsługa reklamacji i kontakt mailowy z Klientami
    • Ewidencja oraz aktualizacja treści umów serwisowych
    • Prace administracyjne

    Oferujemy:

    • Współpracę w oparciu o umowę o pracę
    • Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
    • Elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między godz.7:00 a 9:00)
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, kafeteria MyBenefit)
    • Niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków (laptop, telefon)
    • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
    • Współpracę z liderem na rynku w sektorze CFM będącego częścią Grupy PKO Banku Polskiego
  • Specjalista ds. Kadr

    Miejsce pracy:

    • Gdańsk

     

    Wymagania:

    • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. rok (warunek konieczny)
    • Samodzielność, sumienność, skrupulatność, wielozadaniowość, uważność w realizowanych zadaniach
    • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, terminowość i umiejętność pracy pod presją czasu
    • Biegła znajomość przepisów prawa w obszarze realizowanych zadań
    • Bardzo dobra obsługa pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, MS Teams)
    • Znajomość systemów kadrowo-płacowych, mile widziana znajomość systemu TETA
    • Umiejętność obsługi portali zewnętrznych związanych z obszarem kadrowym (np. ZUS, GUS, PUE)
    • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
    • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych

     

    Główne obowiązki:

    • Wykonywanie zadań związanych z obsługą kadrową Spółki
    • Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem
    • Wprowadzanie, usuwanie i aktualizacja danych kadrowych w systemie kadrowo-płacowym
    • Przygotowywanie danych do naliczenia list płac oraz ich analiza i akceptacja
    • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
    • Kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników Spółki, wystawianie skierowań na wstępne,  okresowe i kontrolne badania lekarskie
    • Obsługa programu Pracowniczych Planów Emerytalnych (PPE)
    • Przygotowywanie raportów i statystyk z obszaru kadrowego
    • Współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w Spółce
    • Wydawanie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i zarobków
    • Przygotowywanie i aktualizacja procedur i regulaminów wewnętrznych z obszaru kadrowego
    • Przygotowywanie dokumentacji do audytów wewnętrznych i zewnętrznych

    Oferujemy:

    • Współpracę w oparciu o umowę o pracę
    • Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
    • Elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między godz.7:00 a 9:00)
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, kafeteria MyBenefit)
    • Niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków (laptop, telefon)
    • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
    • Współpracę z liderem na rynku w sektorze CFM będącego częścią Grupy PKO Banku Polskiego
  • Specjalista ds. Marketingu_Gdynia

    Miejsce pracy:

    • Gdynia

     

    Wymagania:

    • Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze digital marketingu zdobytego w branży finansowej, motoryzacyjnej lub e-commerce
    • Bardzo dobra znajomość systemów reklamowych Google Ads, Criteo
    • Doświadczenie w budowaniu strategii SEO
    • Kreatywność oraz komunikatywność
    • Znajomość narzędzi SEO (Ahrefs lub podobne)
    • Doświadczenie we wdrażaniu i znajomość narzędzi marketing automation (Salesforce, ExpertSender lub podobne),
    • Biegła znajomość Google Analytics, Google Tag Manager, Google DataStudio
    • Doświadczenie w budowaniu stron internetowych
    • Znajomość podstaw HTML i CSS

     

    Główne obowiązki:

    • Pozyskiwanie leadów sprzedażowych oraz sprzedaży end-to-end online, zgodnie z planami
    • Samodzielne prowadzenie kampanii Google Ads, Criteo
    • Pozycjonowanie stron Grupy Masterlease
    • Wdrażanie projektów link-buildingowych
    • Wdrażanie narzędzia marketing automation
    • Realizacja wysyłek mailingowych/SMS
    • Konfiguracja Analityki dla stron Grupy Masterlease (Google Analytics, Google Tag Manager)
    • Przygotowanie i aktualizacja dashboardów analitycznych w Google DataStudio
    • Prowadzenie analiz dotyczących użytkowników, ich zaangażowania i konsumowanych treści
    • kształtowanie UI/UX stron Grupy Masterlease, ciągłe analizowanie i usprawnianie doświadczenia klienta
    • Analiza wskaźników efektywności KPI, ROAS, ROI prowadzonych działań

    Oferujemy:

    • Współpracę w oparciu o umowę B2B
    • Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport)
    • Niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków (laptop, telefon)
    • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
    • Współpracę z liderem na rynku w sektorze CFM będącego częścią Grupy PKO Banku Polskiego
  • Młodszy Specjalista w Departamencie Monitoringu Umów i Operacji

    Miejsce pracy:

    • Gdańsk

     

    Wymagania:

    • Wyksztalcenie wyższe, mile widziani absolwenci
    • Samodzielność, skrupulatność, zaangażowanie i dobra organizacja pracy
    • Dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu Microsoft Office
    • Wysoka kultura osobista

     

    Główne obowiązki:

    • Obsługa administracyjna w tym: obsługa obiegu korespondencji oraz archiwizacja dokumentacji
    • Weryfikacja poprawności wpływających do Departamentu dokumentów
    • Wsparcie procesów mających na celu zmianę warunków umów w aspekcie finansowym oraz formalno – prawnym
    • Bieżąca obsługa Klienta
    • Raportowanie na potrzeby wewnętrzne

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę
    • Realne szanse rozwoju w firmie o uznanej pozycji na rynku
    • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny MyBenefit)
    • Możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office
    • Współpracę z liderem na rynku w sektorze CFM będącego częścią Grupy PKO Banku Polskiego
  • Specjalista ds. Controllingu _Gdańsk

    Miejsce pracy:

    • Gdańsk

     

    Wymagania:

    • Wyższe wykształcenie (preferowane: zarządzanie, ekonomia, prawo)
    • Minimum 3 lata doświadczenia w zakresie analiz finansowych i sprawozdawczości finansowej
    • Atutem będzie udokumentowana wiedza z zakresu rachunkowości wg Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej,
    • Gotowość do permanentnego poszerzania wiedzy m.in. z zakresu finansów, prawa podatkowego, rachunkowości, analizy finansowej firmy i jej otoczenia biznesowego,
    • Zdolność do pracy zespołowej, dzielenia się wiedzą i wspieranie członków zespołu,
    • Znakomita komunikatywność i inicjatywa w nawiązywaniu kontaktów,
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – raportowanie odbywać się będzie w języku polskim i angielskim
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Access, PowerPoint)
    • Znajomość SQL, VBA będzie dodatkowym atutem

     

    Główne obowiązki:

    • Raportowanie na rzecz Zarządu Grupy Masterlease, Grupy Kapitałowej, Rady Nadzorczej, rynku publicznego i partnerów finansowych
    • Przygotowywanie sprawozdań finansowych
    • Analiza finansowa Spółek grupy kapitałowej
    • Przygotowywanie i kontrola wykonania budżetu Grupy
    • Pozyskiwanie źródeł finansowania
    • Praca nad projektami rozwojowymi
    • Kontrola procesów biznesowych
    • Kontrola i rozwój procesu ewidencji danych
    • Raportowanie „na żądanie”
    • Opracowywanie nowych raportów, utrzymywanie i rozwijanie dotychczasowych
    • Opracowywanie dokumentacji cen transferowych i kontrola transakcji wewnątrzgrupowych

     

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę
    • Realne szanse rozwoju w firmie o uznanej pozycji na rynku
    • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny MyBenefit)
    • Możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office
    • Elastyczny czas pracy
    • Współpracę z liderem na rynku w sektorze CFM będącego częścią Grupy PKO Banku Polskiego
  • Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży_Poznań

    Miejsce pracy:

    • Poznań

     

    Wymagania:

    • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na zbliżonym stanowisku
    • Dokładność, systematyczność, terminowość
    • Umiejętność pracy pod presją czasu i bardzo dobra organizacja pracy własnej
    • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na bazie danych liczbowych
    • Mile widziana znajomość produktów leasingowych i specyfiki rynku motoryzacyjnego
    • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office w szczególności Excel
    • Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem

     

    Główne obowiązki:

    • Wsparcie zespołu sprzedaży
    • Nadzór nad obiegiem dokumentów w Regionie/RBH
    • Przygotowywanie przesyłek i korespondencji
    • Zlecanie online zakupów materiałów biurowych
    • Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy leasingu/najmu oraz innych niezbędnych dokumentów towarzyszących transakcji
    • Koordynacja procesu rejestracji samochodów
    • Generowanie zleceń płatności i ubezpieczeń za samochody
    • Mailowy i telefoniczny kontakt z Klientem
    • Przygotowywanie raportów, prezentacji
    • Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub przełożonego wyższego szczebla.

     

    Oferujemy:

    • Umowę o współpracę
    • Realne szanse rozwoju w firmie o uznanej pozycji na rynku
    • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny MyBenefit)
    • Możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office
    • Elastyczny czas pracy
    • Współpracę z liderem na rynku w sektorze CFM będącego częścią Grupy PKO Banku Polskiego
  • IT Administrator DevOps Engineer

    Miejsce pracy:

    • Trójmiasto

     

    Wymagania:

    • Umiejętność administracji systemami z rodziny Linux
    • Umiejętność konfiguracji serwerów HTTP
    • Doświadczenie ze stosem ELK
    • Doświadczenie z GitLab
    • Podstawowa znajomość PHP
    • Wykształcenie kierunkowe informatyczne
    • Samodzielność, wnikliwość i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań
    • Znajomość j. polskiego na poziomie komunikatywnym B2/C1

     

    Mile widziane:

    • Propozycje rozwoju oraz ulepszenia infrastruktury pod względem technologii i rozwiązań
    • Znajomość Jira
    • Znajomość Kubernetes, Docker
    • Znajomość Grafana
    • Znajomość Google Cloud

     

    Główne obowiązki:

    • Administracja systemami operacyjnymi Linux oraz konfiguracja serwerów http
    • Konfiguracja, zarządzania, ciągłe monitorowania oraz reagowania na awarie w zakresie aplikacji biznesowych
    • Budowanie i rozwijanie dashboardów i wizualizacji w Kibanie
    • Konfiguracja oraz monitorowanie systemów operacyjnych oraz Baz Danych
    • Konfiguracja CI/CD
    • Konfigurowanie usług pod aplikacje biznesowe

     

    Oferujemy:

    • Umowę o współpracę
    • Elastyczne godziny pracy, możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office
    • Pracę przy ciekawych projektach
    • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
    • Częste spotkania integracyjne z zespołem
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny MyBenefit)
    • Liczne szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • Możliwość zdobywania wiedzy jak i również dzielenia się nią z resztą zespołu
    • Współpracę z liderem na rynku w sektorze CFM będącego częścią Grupy PKO Banku Polskiego
  • SEO PHP Developer

    Miejsce pracy:

    • Trójmiasto

     

    Wymagania:

    • Dbanie o jakość kodu i bardzo dobra znajomość PHP obiektowo
    • Bardzo dobra znajomość relacyjnych baz danych
    • Doświadczenie w budowaniu REST API
    • Dostarczanie testowalnego, łatwego w utrzymaniu kodu
    • Umiejętność optymalizacji zapytań baz danych
    • Znajomość wzorców architektonicznych
    • Znajomość PSR, Composer oraz PHP Unit
    • Znajomość teoretyczna i praktyczna zasad Clean Code, SOLID
    • Samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań
    • Zaangażowanie i chęć podjęcia wyzwań w tworzeniu aplikacji biznesowych
    • Umiejętność pracy w zespole i chęć dzielenia się wiedzą
    • Znajomość zagadnień związanych z SEO oraz integracja w tym zakresie z usługami Google, Facebook

     

    Mile widziane:

    • Znajomość framework: Laravel

     

    Główne obowiązki:

    • Rozwijać wewnętrzny system zarządzania
    • Tworzyć nowe systemy i rozwiązania
    • Utrzymywać zewnętrzne systemy sprzedażowe

     

    Oferujemy:

    • Umowę o współpracę
    • Elastyczne godziny pracy, możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office
    • Pracę przy ciekawych projektach
    • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
    • Częste spotkania integracyjne z zespołem
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny MyBenefit)
    • Liczne szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • Możliwość zdobywania wiedzy jak i również dzielenia się nią z resztą zespołu
    • Współpracę z liderem na rynku w sektorze CFM będącego częścią Grupy PKO Banku Polskiego
  • Senior PHP Developer

    Miejsce pracy:

    • Trójmiasto

     

    Wymagania:

    • Dbanie o jakość kodu i bardzo dobra znajomość PHP obiektowo
    • Bardzo dobra znajomość relacyjnych baz danych
    • Doświadczenie w budowaniu REST API
    • Dostarczanie testowalnego, łatwego w utrzymaniu kodu
    • Umiejętność optymalizacji zapytań baz danych
    • Znajomość wzorców architektonicznych
    • Znajomość PSR, Composer oraz PHP Unit
    • Znajomość teoretyczna i praktyczna zasad Clean Code, SOLID
    • Aktywny udział w planowaniu architektury aplikacji
    • Wsparcie w analizie najlepszych rozwiązań technologicznych
    • Samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań
    • Zaangażowanie i chęć podjęcia wyzwań w tworzeniu aplikacji biznesowych

     

    Mile widziane:

    • Znajomość framework: Laravel/Symfony
    • Zagadnienia związane z bezpieczeństwem i wydajnością aplikacji internetowych
    • Techniki separacji (Bounded Context)

     

    Główne obowiązki:

    • Aktywne branie udziału przy projektowaniu rozwiązań
    • Wspomaganie pozostałych członków zespołu w zagadnieniach związanych z infrastrukturą
    • Rozwijanie wewnętrznego systemu zarządzania
    • Tworzenie nowych systemów i rozwiązań
    • Utrzymywanie zewnętrznych systemów sprzedażowych

     

    Oferujemy:

    • Umowę o współpracę
    • Elastyczne godziny pracy, możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office
    • Pracę przy ciekawych projektach
    • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
    • Częste spotkania integracyjne z zespołem
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny MyBenefit)
    • Liczne szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • Możliwość zdobywania wiedzy jak i również dzielenia się nią z resztą zespołu
    • Współpracę z liderem na rynku w sektorze CFM będącego częścią Grupy PKO Banku Polskiego
  • PHP Developer

    Miejsce pracy:

    • Trójmiasto

     

    Wymagania:

    • Dbanie o jakość kodu i bardzo dobra znajomość PHP obiektowo
    • Bardzo dobra znajomość relacyjnych baz danych
    • Doświadczenie w budowaniu REST API
    • Dostarczanie testowalnego, łatwego w utrzymaniu kodu
    • Umiejętność optymalizacji zapytań baz danych
    • Znajomość wzorców architektonicznych
    • Znajomość PSR, Composer oraz PHP Unit
    • Znajomość teoretyczna i praktyczna zasad Clean Code, SOLID
    • Samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań
    • Zaangażowanie i chęć podjęcia wyzwań w tworzeniu aplikacji biznesowych
    • Umiejętność pracy w zespole i chęć dzielenia się wiedzą

     

    Mile widziane:

    • Znajomość framework: Laravel

     

    Główne obowiązki:

    • Rozwijanie wewnętrznego systemu zarządzania
    • Tworzenie nowych systemów i rozwiązań
    • Utrzymywanie zewnętrznych systemów sprzedażowych

     

    Oferujemy:

    • Umowę o współpracę
    • Elastyczne godziny pracy, możliwość rotacyjnej pracy w trybie home office
    • Pracę przy ciekawych projektach
    • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
    • Częste spotkania integracyjne z zespołem
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny MyBenefit)
    • Liczne szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • Możliwość zdobywania wiedzy jak i również dzielenia się nią z resztą zespołu
    • Współpracę z liderem na rynku w sektorze CFM będącego częścią Grupy PKO Banku Polskiego
  • Doradca ds. Wynajmu Warszawa lub Płock

    Miejsce pracy:

    • Warszawa lub Płock

     

    Wymagania:

    • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
    • Inicjatywa i zaangażowanie w realizację codziennych obowiązków
    • Odpowiedzialność i samodzielność w realizacji zadań
    • Sumienność i wysoka kultura osobista
    • Chęć zdobywania wiedzy i nowych umiejętności
    • Pozytywna energia i nastawienie na współpracę
    • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, w szczególności Excel, Outlook Express)
    • Gotowość do pracy zmianowej (8.00-16.00, 13.00-21.00)

    Mile widziane:

    • Znajomość języka angielskiego – min. poziom B1
    • Doświadczenie w branży wynajmu samochodów

     

    Główne obowiązki:

    • Przyjmowanie i obsługa zamówień najmu samochodów od klientów przekazanych drogą telefoniczną, e-mailową
    • Przygotowywanie i uzupełnianie dokumentacji związanej z wynajmem samochodu
    • Aktualizacja danych w systemie operacyjnym
    • Przekazywanie zamówień związanych z wydaniem i zwrotem samochodów do realizacji wewnątrz Grupy Masterlease
    • Prowadzenie uzgodnień w zakresie realizacji zamówień
    • Prowadzenie i kontrola dokumentacji związanej z zamówieniami

     

    Oferujemy:

    • Umowę o współpracę
    • Interesujące warunki rozwoju osobistego
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny MyBenefit)
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • Praca w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Doradca Klienta w Regionalnym Biurze Handlowym Trójmiasto

    Miejsce pracy:

    • Trójmiasto

     

    Wymagania:

    • 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku udokumentowane sukcesami w branży finansowej lub motoryzacyjnej
    • Wykształcenie wyższe
    • Znajomość produktów leasingowych i specyfiki rynku motoryzacyjnego
    • Gotowość do aktywnej sprzedaży i samodzielnej współpracy z klientami
    • Orientacja na cele poparta dotychczasowymi wynikami
    • Samodzielność w prowadzeniu procesu handlowego i znajomość technik sprzedaży
    • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacji i prowadzenia prezentacji
    • Umiejętności analityczne
    • Dokładność, systematyczność, terminowość
    • Umiejętność pracy pod presją czasu i bardzo dobra organizacja pracy
    • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office w szczególności Excel, Power Point
    • Prawo jazdy kat. B

     

    Mile widziane:

    • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
    • Doświadczenie w pracy w środowisku korporacyjnym w branży motoryzacyjnej lub finansowej
    • Wiedza praktyczna poparta szkolenia mi z technik sprzedaży, negocjacji, prowadzenia spotkań handlowych

     

    Główne czynności na stanowisku:

    • Współpraca i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami i kontrahentami
    • Prowadzenie procesu sprzedaży produktów grupy Masterlease
    • Budowanie świadomości i pozycji produktów wśród klientów detalicznych
    • Realizacja planów sprzedaży w podległym regionie
    • Pozyskiwanie klientów na rynku lokalnym
    • Przestrzeganie standardów jakości obsługi

     

    Oferujemy:

    • Współpracę kontrakt B2B
    • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników
    • Realne szanse rozwoju w firmie o uznanej pozycji na rynku
    • Dużą samodzielność przy wykonywaniu obowiązków
    • Niezbędne narzędzia do wykonywania zadań (samochód służbowy, karta paliwowa, telefon, laptop)
    • Szkolenia, dostęp do platformy e-learningowej
    • System świadczeń dodatkowych (dofinansowanie Pakiet Medyczny LuxMed, Karta Multisport, system kafeteryjny)
    • Elastyczny czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7.00 a 9.00)

     

Interesuje Cię praca w Masterlease?

1. Wyślij CV na adres rekrutacja@masterlease.pl.

2. Dodaj poniższą zgodę do CV.

Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w ramach przyszłych procesów rekrutacyjnych przez okres 12 miesięcy umieść następującą zgodę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Prime Car Management S.A., Futura Leasing S.A., Masterlease Sp. z o.o., MasterRent24 Sp. z o.o., z siedzibą w Gdańsku przy ul. Polanki 4 – jako Administratora moich danych osobowych – zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w związku z ubieganiem się o zatrudnienie – na potrzeby realizacji przyszłych procesów rekrutacji pracowników w okresie jednego roku od złożenia dokumentów aplikacyjnych. Udzielenie zgody jest dobrowolne, jednak jest niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Zgoda może zostać w każdym czasie cofnięta przez wysłanie oświadczenia na adres e-mail odo@maserlease.pl lub na adres siedziby Administratora (ul. Polanki 4, 80-308 Gdańsk). Jestem świadomy(a), iż cofnięcie zgody uniemożliwi udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych.

Prosimy pamiętać, że zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Masz inne pytania dotyczące rekrutacji do Masterlease?

Napisz do nas! Chętnie odpowiemy na pytania lub skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby porozmawiać o możliwościach współpracy z nami.