Awaria pojazdu
Gdy samochód nie może kontynuować jazdy
Jeżeli posiadasz umowę z aktywną opcją serwisu, zadzwoń do Centrum Technicznego Masterlease. Udzielimy niezbędnej pomocy, informacji i wskazówek „od ręki”.
- Tel. 58 340 44 00 wewn. 1
- Czynne poniedziałek – piątek, godz. 8-20, sobota godz. 9-14.
- Poza godzinami pracy Centrum Technicznego, połączenie jest automatycznie przekazywane na numer całodobowej infolinii Assistance tel. 58 340 44 00 wewn. 1 (czynne 24h).
Awaria w Polsce
Zadzwoń do Centrum Technicznego Masterlease.
Konsultant Centrum Technicznego:
- doradzi sposób postępowania,
- pomoże zorganizować transport auta do serwisu,
- pomoże zorganizować samochód zastępczy, gdy Twoja umowa jest objęta taką usługą.
- Jeżeli nie posiadasz opcji pojazdu zastępczego, Centrum Techniczne może na Twoje zlecenie zorganizować wynajem i refakturować powstałe koszty.
Awaria za granicą
Zadzwoń do Centrum Technicznego Masterlease.
- Obsługa umów z opcją serwisu co do zasady obejmuje terytorium Polski.
- Poza terytorium RP pomoc realizowana jest na podstawie zawartych umów assistance lub assistance gwarancyjnego producenta samochodu.
- Poinformuj telefonicznie Centrum Techniczne o zaistniałej sytuacji – Konsultant doradzi sposób postępowania i udzieli niezbędnych wskazówek.
- Jeżeli samochód posiada wykupione dodatkowe ubezpieczenie assistance za granicą – poinformuj Konsultanta Centrum Technicznego w trakcie rozmowy telefonicznej.
- Jeżeli samochód nie posiada ubezpieczenia Assistance za granicą – Użytkownik samodzielnie organizuje holowanie / naprawę. Centrum Techniczne może pomóc w znalezieniu operatorów mogących udzielić pomocy Użytkownikowi.