Awaria pojazdu
Gdy samochód nie może kontynuować jazdy
Jeżeli posiadasz umowę z aktywną opcją serwisu, zadzwoń do Centrum Technicznego Masterlease. Udzielimy niezbędnej pomocy, informacji i wskazówek „od ręki”.
- Tel. 58 340 44 00 wewn. 1
- Czynne poniedziałek – piątek, godz. 8-20, sobota godz. 9-14.
- Poza godzinami pracy Centrum Technicznego, połączenie jest automatycznie przekazywane na numer całodobowej infolinii Assistance tel. 22 318 81 71.
Awaria w Polsce
Zadzwoń do Centrum Technicznego Masterlease.
Konsultant Centrum Technicznego:
- doradzi sposób postępowania,
- pomoże zorganizować transport auta do serwisu,
- pomoże zorganizować samochód zastępczy, gdy Twoja umowa jest objęta taką usługą.
- Jeżeli nie posiadasz opcji pojazdu zastępczego, Centrum Techniczne może na Twoje zlecenie zorganizować wynajem i refakturować powstałe koszty.
Awaria za granicą
Zadzwoń do Centrum Technicznego Masterlease.
- Obsługa umów z opcją serwisu co do zasady obejmuje terytorium Polski.
- Poza terytorium RP pomoc realizowana jest na podstawie zawartych umów assistance lub assistance gwarancyjnego producenta samochodu.
- Poinformuj telefonicznie Centrum Techniczne o zaistniałej sytuacji – Konsultant doradzi sposób postępowania i udzieli niezbędnych wskazówek.
- Jeżeli samochód posiada wykupione dodatkowe ubezpieczenie assistance za granicą – poinformuj Konsultanta Centrum Technicznego w trakcie rozmowy telefonicznej.
- Jeżeli samochód nie posiada ubezpieczenia Assistance za granicą – Użytkownik samodzielnie organizuje holowanie / naprawę. Centrum Techniczne może pomóc w znalezieniu operatorów mogących udzielić pomocy Użytkownikowi.
Często zadawane pytania
-
Kto i jak organizuje holowanie samochodu do warsztatu ?
Konsultant Centrum Technicznego ustala to indywidualnie w trakcie rozmowy z Użytkownikiem pojazdu.
-
Jak sprawdzić, czy przysługuje mi samochód zastępczy?
- Informację o samochodzie zastępczym znajdziesz w umowie.
- Szczegółowych informacji nt. samochodu zastępczego może udzielić także opiekun floty, doradca handlowy, Centrum Techniczne.
-
Jaki samochód zastępczy zostanie mi udostępniony?
- Samochód zastępczy udostępniany jest zgodnie ze standardem opisanym w umowie (czas i klasa).
- Gwarancja klasy samochodu zastępczego nie obejmuje marki i modelu, rodzaju napędu i zasilania silnika.
-
Co zrobić, gdy podczas jazdy zaświeci się ikonka awarii i komunikat nakazujący zatrzymać samochód?
Niezwłocznie zadzwoń do Centrum Technicznego i poinformuj o zaistniałej sytuacji.
Zawsze postępuj zgodnie z instrukcją obsługi samochodu:
- komunikaty podświetlone na czerwono – zakazują dalszej jazdy.
- komunikaty podświetlone na pomarańczowo – dopuszczają jazdę do bezpiecznego zatrzymania.
-
Jak dobierana jest lokalizacja warsztatu, do którego mam się udać?
Konsultant Centrum Technicznego w pierwszej kolejności szuka warsztatu współpracującego z Grupą Masterlease i położonego najbliżej miejsca awarii.
Szczegóły wyboru są ustalane indywidualnie – zależnie od sytuacji.
-
Czy mogę dokupić usługę serwisową w trakcie trwania umowy?
Tak, istnieje taka możliwość. W tej sprawie prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta, które poprosi o wypełnienie dokumentu Wniosek o zmiany w harmonogramie opłat.