Awaria pojazdu

Gdy samochód nie może kontynuować jazdy

Awaria pojazdu w leasingu

Jeżeli posiadasz umowę z aktywną opcją serwisu, zadzwoń do Centrum Technicznego Masterlease. Udzielimy niezbędnej pomocy, informacji i wskazówek „od ręki”. 

  • Tel.  58 340 44 00 wewn. 1
  • Czynne poniedziałek – piątek, godz. 8-20, sobota godz. 9-14.
  • Poza godzinami pracy Centrum Technicznego, połączenie jest automatycznie przekazywane na numer całodobowej infolinii Assistance tel. 58 340 44 00 wewn. 1 (czynne 24h).

Awaria w Polsce

Zadzwoń do Centrum Technicznego Masterlease.

Konsultant Centrum Technicznego:

  • doradzi sposób postępowania,
  • pomoże zorganizować transport auta do serwisu,
  • pomoże zorganizować samochód zastępczy, gdy Twoja umowa jest objęta taką usługą.
  • Jeżeli nie posiadasz opcji pojazdu zastępczego, Centrum Techniczne może na Twoje zlecenie zorganizować wynajem i refakturować powstałe koszty.

Awaria za granicą

Zadzwoń do Centrum Technicznego Masterlease.

  • Obsługa umów z opcją serwisu co do zasady obejmuje terytorium Polski.
  • Poza terytorium RP pomoc realizowana jest na podstawie zawartych umów assistance lub assistance gwarancyjnego producenta samochodu.
  • Poinformuj telefonicznie Centrum Techniczne o zaistniałej sytuacji – Konsultant doradzi sposób postępowania i udzieli niezbędnych wskazówek.
  • Jeżeli samochód posiada wykupione dodatkowe ubezpieczenie assistance za granicą – poinformuj Konsultanta Centrum Technicznego w trakcie rozmowy telefonicznej.
  • Jeżeli samochód nie posiada ubezpieczenia Assistance za granicą – Użytkownik samodzielnie organizuje holowanie / naprawę. Centrum Techniczne może pomóc w znalezieniu operatorów mogących udzielić pomocy Użytkownikowi.

Często zadawane pytania

Konsultant Centrum Technicznego ustala to indywidualnie w trakcie rozmowy z Użytkownikiem pojazdu.

Informację o samochodzie zastępczym znajdziesz w umowie.

Szczegółowych informacji nt. samochodu zastępczego może udzielić także opiekun floty, doradca handlowy, Centrum Techniczne.

  • Samochód zastępczy udostępniany jest zgodnie ze standardem opisanym w umowie (czas i klasa).
  • Gwarancja klasy samochodu zastępczego nie obejmuje marki i modelu, rodzaju napędu i zasilania silnika.

Niezwłocznie zadzwoń do Centrum Technicznego i poinformuj o zaistniałej sytuacji.

Zawsze postępuj zgodnie z instrukcją obsługi samochodu:

  • komunikaty podświetlone na czerwono – zakazują dalszej jazdy
  • komunikaty podświetlone na pomarańczowo – dopuszczają jazdę do bezpiecznego zatrzymania.

Konsultant Centrum Technicznego w pierwszej kolejności szuka warsztatu współpracującego z Grupą Masterlease i położonego najbliżej miejsca awarii.

Szczegóły wyboru są ustalane indywidualnie – zależnie od sytuacji.

Tak, istnieje taka możliwość. W tej sprawie prosimy o kontakt z nami. Poprosimy Cię o wypełnienie dokumentu Wniosek o zmiany w harmonogramie opłat.