header-Awaria pojazdu

Awaria pojazdu

Gdy samochód nie może kontynuować jazdy


Jeżeli posiadasz umowę z aktywną opcją serwisu, zadzwoń do Centrum Technicznego Masterlease. Udzielimy niezbędnej pomocy, informacji i wskazówek „od ręki”. 

  • Tel.  58 340 44 00 wewn. 1
  • Czynne poniedziałek – piątek, godz. 8-20, sobota godz. 9-14.
  • Poza godzinami pracy Centrum Technicznego, połączenie jest automatycznie przekazywane na numer całodobowej infolinii Assistance tel. 58 340 44 00 wewn. 1 (czynne 24h).

Awaria w Polsce

Zadzwoń do Centrum Technicznego Masterlease.

Konsultant Centrum Technicznego:

  • doradzi sposób postępowania,
  • pomoże zorganizować transport auta do serwisu,
  • pomoże zorganizować samochód zastępczy, gdy Twoja umowa jest objęta taką usługą.
  • Jeżeli nie posiadasz opcji pojazdu zastępczego, Centrum Techniczne może na Twoje zlecenie zorganizować wynajem i refakturować powstałe koszty.

Awaria za granicą

Zadzwoń do Centrum Technicznego Masterlease.

  • Obsługa umów z opcją serwisu co do zasady obejmuje terytorium Polski.
  • Poza terytorium RP pomoc realizowana jest na podstawie zawartych umów assistance lub assistance gwarancyjnego producenta samochodu.
  • Poinformuj telefonicznie Centrum Techniczne o zaistniałej sytuacji – Konsultant doradzi sposób postępowania i udzieli niezbędnych wskazówek.
  • Jeżeli samochód posiada wykupione dodatkowe ubezpieczenie assistance za granicą – poinformuj Konsultanta Centrum Technicznego w trakcie rozmowy telefonicznej.
  • Jeżeli samochód nie posiada ubezpieczenia Assistance za granicą – Użytkownik samodzielnie organizuje holowanie / naprawę. Centrum Techniczne może pomóc w znalezieniu operatorów mogących udzielić pomocy Użytkownikowi.

Często zadawane pytania

  • Kto i jak organizuje holowanie samochodu do warsztatu?

    Konsultant Centrum Technicznego ustala to indywidualnie w trakcie rozmowy z Użytkownikiem pojazdu.

  • Jak sprawdzić, czy przysługuje mi samochód zastępczy?

    • Informację o samochodzie zastępczym znajdziesz w umowie.
    • Szczegółowych informacji nt. samochodu zastępczego może udzielić także opiekun floty, doradca handlowy, Centrum Techniczne.
  • Jaki samochód zastępczy zostanie mi udostępniony?

    • Samochód zastępczy udostępniany jest zgodnie ze standardem opisanym w umowie (czas i klasa).
    • Gwarancja klasy samochodu zastępczego nie obejmuje marki i modelu, rodzaju napędu i zasilania silnika.
  • Ikonka awarii i komunikat nakazujący zatrzymać samochód – co robić?

    Niezwłocznie zadzwoń do Centrum Technicznego i poinformuj o zaistniałej sytuacji.

    Zawsze postępuj zgodnie z instrukcją obsługi samochodu:

    • komunikaty podświetlone na czerwono – zakazują dalszej jazdy.
    • komunikaty podświetlone na pomarańczowo – dopuszczają jazdę do bezpiecznego zatrzymania.
  • Jak dobierana jest lokalizacja warsztatu, do którego mam się udać?

    Konsultant Centrum Technicznego w pierwszej kolejności szuka warsztatu współpracującego z Grupą Masterlease i położonego najbliżej miejsca awarii.

    Szczegóły wyboru są ustalane indywidualnie – zależnie od sytuacji.

  • Czy mogę dokupić usługę serwisową w trakcie trwania umowy?

    Tak, istnieje taka możliwość. W tej sprawie prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta, które poprosi o wypełnienie dokumentu Wniosek o zmiany w harmonogramie opłat.